شناسهٔ خبر: 66964135 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۱۲ خرداد+ جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ با افت و خیز در قیمت بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی همراه است، بسیاری از خودروها با افزایش قیمت روبه‌رو هستند اما تعدادی نیز ریزش قیمت را به ثبت رساندند.

سورن پلاس موتور XU۷P و سورن پلاس (فول) از محصولات اقتصادی ایران خودرو، به‌ترتیب با پنج و دو میلیون تومان افزایش قیمت و نرخ ۶۱۶ و ۷۱۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس (۶ سرعته) و دنا پلاس توربو اتوماتیک از دیگر محصولات لوکس این شرکت نیز امروز به‌ترتیب یک میلیون تومان و شش میلیون تومان افزایش داشتند که هر کدام به قیمت ۸۳۱ و ۹۸۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با افت سه میلیون تومانی قیمت و پژو پارس از پرطرفدارترین محصولات شرکت ایران خودرو نیز امروز با افزایش شش میلیون تومانی به ترتیب با ارزش ۹۷۱ و ۶۶۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

کوییک R اتوماتیک از محصولات داخلی شرکت سایپا با افزایش یک میلیون تومانی قیمت به نرخ ۴۲۲ میلیون و وانت پادرا (دوگانه سوز) با دو میلیون تومان رشد قیمت به ۷۲۳ میلیون تومان رسید.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۱۹ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۱۶ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۸۰ میلیون تومان، دنا پلاس بورسی با قیمت ۸۰۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۸۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۶۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۶۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۴۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۸۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۲ میلیون تومان، تارا دستی ۷۵۷ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۸ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۱ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۶۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۲ خرداد+ جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی نیز با افت و خیز همراه است، جک J4 از محصولات پرطرفدار مونتاژی شرکت کرمان موتور با افت یک میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته به نرخ ۸۱۹ میلیون تومان رسید.

وانت کاپ را محصول شرکت بهمن موتور، امروز ۱۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشت و با قیمت یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (پنج‌نفره) و فیدلیتی پرستیژ (هفت‌نفره) از محصولات لوکس مونتاژی این شرکت، به‌ترتیب ۳۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کردند که به قیمت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان و ۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۹ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۱۹ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۹ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۱۲ خرداد+ جدول

نظر شما