شناسهٔ خبر: 66980287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقیف ۱۱ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف ۱۱ دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 توقیف ۱۱ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، سرهنگ بدری گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با خودرو‌های شوتی، با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالا‌های قاچاق با ۹ دستگاه خودروی سواری شوتی، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان برای مأموران محرز و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی در حین کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان زنجان خودرو‌های مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های مذکور در مجموع مقدار سه هزار و ۹۸۶ لیتر روغن موتور فاقد مجوز، سه هزار و ۲۰۰ قوطی نوشیدنی انرژی زا، ۲۴ دستگاه قهوه ساز خارجی، ۳۰هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، هزار و ۸۶ ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی، ۳۳ هزار و ۵۸۵ عدد قرص ماشین ظرفشویی خارجی، ۲ هزار و ۳۷۲ بسته انواع بیسکویت و ۲۱۶ بسته انواع شکلات خارجی، ۱۰ جفت کفش کتانی و تعداد هزار و ۴۱۱ ثوب البسه خارجی و قاچاق کشف شد.

سرهنگ بدری ادامه داد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این خصوص ۱۱ متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تأکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و ارز و ... موضوع را به ستاد خبری ۰۹۶۳۰۰ و یا مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما