شناسهٔ خبر: 67351427 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری میهمانی کیلومتری غدیر در شهرهای خوزستان+فیلم

با حضور قشر‌های مختلف مردم میهمانی کیلومتری غدیر در شهر‌های خوزستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر ویژه برنامه‌های مختلفی در شهر‌های مختلف استان در حال برگزاری می‌باشد. از جمله این برنامه‌ها میهمانی کیلومتری غدیر می‌باشد که در شهر‌های خوزستان اجرا خواهد شد. امسال این میهمانی در مجموع به طول ۷۶ کیلومتر انجام خواهد شد.

حجت الاسلام احسان فردآقایی افزود: برپایی مواکب، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، انجام مسابقات مختلف، توزیع شیرینی، شربت و غذا‌های نذری از جمله برنامه‌هایی است که در میهمانی کیلومتری غدیر در استان اجرا خواهد شد. همچنین در روز عید سعید غدیر سنت معایده و مسیره و دیدار با علما، بزرگان، سادات و مشایخ در استان برگزار می‌شود.

وی از اعزام ۲ هزار مبلغ به شهر‌ها، مناطق روستایی، کم برخوردار و سخت گذر استان برای ایام دهه ولایت و امامت خبر داد و ادامه داد: به مناسبت این ایام دوره‌های غدیر شناسی با هدف آشنایی جوانان و همه اقشار جامعه با گفتمان و فرهنگ غدیر در استان در حال برگزاری می‌باشد.

<div id="video-display-embed-code_11249781"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267529/11249781?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما