شناسهٔ خبر: 66979118 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرویس‌دهی شبانه متروی پایتخت به زائران حرم امام راحل

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: به مناسبت سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) و به منظور ارائه خدمات مناسب در مراسم ارتحال، متروی تهران از شامگاه ۱۳ خرداد تا پایان مراسم در روز ۱۴ خرداد، خدمات‌رسانی ویژه‌ای را ارائه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سرویس‌دهی شبانه متروی پایتخت به زائران حرم امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی متروی تهران همه روزه در ساعت ۲۲ پایان می‌یابد، اما در شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خرداد به‌منظور تسهیل در جابه‌جایی زائران و مسافران، سرویس‌دهی شبانه "حرم تا حرم" ادامه خواهد داشت.

محمدنژاد افزود: سرویس‌دهی شبانه از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی با فاصله حرکت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح روز ۱۴ خرداد اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در ادامه از افزایش اعزام قطار در این روز به‌ویژه در خط یک که در مجاورت حرم مطهر قرار دارد، خبر داد و افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطار‌های خط یک متروی تهران در روز دوشنبه ۱۴ خرداد تا ساعت ۱۴ به حداقل می‌رسد.

محمدنژاد افزود: هم‌زمان با برگزاری مراسم ارتحال امام راحل، سرویس‌دهی متروی تهران در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۵ صبح تا پایان مراسم در تمامی خطوط و بعد از آن تا پایان بهره‌برداری در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی، رایگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:در پایان مراسم، شرکت بهره‌برداری مترو تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز، قطار‌های فوق‌العاده ازام کند تا تمام مسافران به‌راحتی از حرم مطهر به سمت مقاصد خود جابه‌جا شوند.

محمد نژاد افزود: متروی پرند در این روز به‌منظور ارائه خدمات حداکثری به زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، سرویس‌دهی ندارد.

نظر شما