شناسهٔ خبر: 66977461 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تعطیلات بارانی در ۲۰ استان | باد شدید و گرد و خاک در این بخش‌های کشور | از امروز تا سه‌شنبه دریا طوفانی است

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور و همچنین مواج بودن دریا در بخش‌هایی از سواحل شمال و جنوب خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (یکشنبه) در برخی نقاط آذربایجان شرقی، اردبیل، دامنه‌ها و ارتفاعات گیلان و مازندران، گلستان، خراسان شمالی و دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

سه‌شنبه در برخی نقاط آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، مرکزی، قم، شمال اصفهان، دامنه‌ها و ارتفاعات مازندران، شمال سمنان و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران و خراسان رضوی و چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در برخی نقاط آذربایجان شرقی و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، قزوین، همدان، مرکزی، اصفهان، یزد، البرز، تهران، شرق گیلان، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب شرق سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

همچنین طی ۵ روز آینده در شمال شرق، نوار شرقی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز، جنوب غرب و مناطقی در مرکز کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا سه‌شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

نظر شما