شناسهٔ خبر: 66976515 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سپاهان لیگ بیست و سوم را با ایستادن در مکان سوم به پایان رساند

تیم فوتبال سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر برابر شمس آذر به برتری رسید و مسابقات فصل را با ایستادن در مکان سوم به پایان رساند.

صاحب‌خبر -
سپاهان لیگ بیست و سوم را با ایستادن در مکان سوم به پایان رساند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته پایانی لیگ بیست‌وسوم امشب با برگزاری ۸ مسابقه برگزار شد. 
 
در یکی از بازی‌ها سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان شمس‌آذر قزوین بود و در پایان با نتیجه ۴ بر یک این تیم را شکست داد. رامین رضاییان در این بازی عملکرد درخشانی داشت و موفق شد برای تیمش هت‌تریک کند. علی‌اصغر اعرابی، بازیکن سابق شمس‌آذر هم دیگر گل سپاهان را زد و مجتبی فخریان هم برای شمس‌آذر موفق شد گل بزند. 
 
سپاهان با این برد ۵۷ امتیازی شد و ضمن کسب رتبه سوم، با زدن ۵۳ گل بهترین خط حمله لیگ را تصاحب کرد. شمس‌آذر هم با توجه به نتایج رقبا به رده هشتم سقوط کرد و در این موقعیت، به کار خود در نخستین فصل حضورش در لیگ پایان داد.
 
تراکتور تبریز که رتبه چهارم خود را قطعی کرده، امروز میهمان صنعت‌نفت آبادان بود که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده است. تبریزی‌ها با ۲ گل سیامک نعمتی و یک گل محمد نادری ۳ بر صفر پیروز شدند و با ۵۴ امتیاز فصل را به پایان رساندند. صنعت‌نفت هم با ۲۱ امتیاز و ۱۷ شکست به لیگ دسته یک سقوط کرد.
 
ملوان بندرانزلی در ادامه روند نه‌چندان خوب خود امروز هم در خانه مقابل آلومینیوم اراک ۱-۱ مساوی کرد و رتبه پنجم جدول را از دست داد. رضا جعفری برای ملوان و امیر نوری برای آلومینیوم در این بازی گل زدند. 
ملوان که مدت‌ها در رده پنجم قرار داشت، با این تساوی ۴۱ امتیازی شد با توجه به برد ذوب‌آهن یک پله سقوط کرد و ششم شد. آلومینیوم هم با گل دقیقه ۹۰ خود یک رده صعود کرد و با ۳۹ امتیاز هفتم شد.
 
ذوب‌آهن در آخرین بازی این فصل خود میهمان گل‌گهر سیرجان بود و با برتری ۲ بر یک مقابل این تیم توانست به رتبه پنجم جدول برسد. برای شاگردان محمد ربیعی در این بازی محمدجواد محمدی و محمدحسین اسلامی گل زدند و اریک باگناما هم گلزن تیم گل‌گهر بود.
ذوبی‌ها با این برد ارزشمند به امتیاز ۴۲ رسیدند و جایگاه پنجم ملوان را تصاحب کردند. گل‌گهر هم فصل را با ۴ باخت متوالی به پایان رساند و با ۳۶ امتیاز نهم شد.
 
نتایج هفته پایانی لیگ برتر فوتبال: 
 
پرسپولیس ۱ - ۰ مس رفسنجان
پیکان ۰ - ۲ استقلال تهران 
سپاهان ۴ - ۱ شمس آذر قزوین
صنعت نفت آبادان ۰ - ۳ تراکتور تبریز 
استقلال خوزستان ۳ - ۱ هوادار تهران 
ملوان انزلی ۱ - ۱ آلومینیوم اراک
گل گهرسیرجان ۱ - ۲ ذوب آهن اصفهان 
نساجی مازندران ۰ - ۱ فولاد خوزستان

نظر شما