شناسهٔ خبر: 66976117 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سمیعی: نکونام برای فصل آینده برنامه داده و در استقلال می‌ماند

فرشید سمیعی گفت: استقلال همچنان بزرگترین تیم ایرانی در تاریخ بازی‌های باشگاه آسیا است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال پس از پایان بازی با پیکان گفت: اول تشکر می‌کنم از هواداران استقلال که امسال مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند و از اول تا به این لحظه همه جوره از تیم حمایت کردند. با وجود اینکه تیم در مقایسه با تیم‌های رقیب ترکیب فوق العاده‌ای نداشت ولی با حمایت هواداران و درایت کادر فنی و همه کسانی که نقش داشتند و توانستند کمک بکنند، چه در تیم و چه در باشگاه، تیم توانستیم تا این مرحله بالا بیاید.

وی افزود: 67 امتیاز کسب کردیم. تا به اکنون امکان نداشته تیمی با این امتیاز نایب قهرمان شود. این اتفاقات همه مرهون حمایت‌های هواداران و درایت سرمربی و غیرت و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنانمان است. از همه آن‌ها تشکر می‌کنیم. استقلال همچنان بزرگترین تیم ایرانی در تاریخ بازی‌های باشگاه آسیا است و با یک ترکیب قوی و با تقویت خیلی خوب انشالله سال آینده پا به مسابقات می‌گذاریم.

وی در پاسخ به اینکه نکونام در استقلال می‌ماند یا خیر، گفت: آقای نکونام فعلاً که برنامه داده اند و کارشان را پیش می برند.

او در پاسخ به اینکه در ماندن نکونام چقدر تصمیم گیرنده است، توضیح داد:  تا گذشته باشگاه استقلال مدیرعامل محور بوده است. به خاطر اینکه سهامداری که بتواند بودجه تزریق کند، پشت باشگاه نبوده است و علت نیز این هستش که از سال ۹۳ مجلس شورای اسلامی هزینه کردن در ورزش قهرمانی را ممنوع کرده است. من بعد، باشگاه استقلال یک باشگاه مالک محور هستش که از طریق هیئت مدیره تصمیماتش را اتخاذ می‌کند و مدیرعامل در چارچوب مصوبات هیئت مدیره فعالیت می‌کند و فرقی هم نمی‌کند چه کسی باشد. الان هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک، به عنوان اینکه مبلغ سنگینی را بابت خرید باشگاه استقلال پرداخته و قرار است هزینه‌های سنگینی را هم بکند، همزمان یک تیم قوی به ببندد و همزمان به زیرساخت‌ها توجه کند، قطعا نقطه نظرات خودش را از طریق اعضای هیئت مدیره اعمال می‌کند و فرقی نمی‌کند مدیرعامل چه کسی باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما