شناسهٔ خبر: 67354422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

خیز بلند الغرافه برای لیگ نخبگان با جذب «خوسلو»/کار سپاهان سخت شد

تیم فوتبال الغرافه قطر که برای صعود به لیگ نخبگان آسیا تلاش می کند، خوسلو، ستاره تیم رئال مادرید را به خدمت گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بسیاری تصور می‌کردند «خوزه لوئیس ماتو سانمارتین» که با نام «خوسلو» شناخته می شود پس از درخشش در رئال مادرید در فصل گذشته، در این تیم بماند و یک فصل دیگر در میان کهکشانی ها به ماجراجویی بپردازد. اوج درخشش این بازیکن ۳۴ ساله با رئال مادرید زمانی بود که در دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ و در حالی که این تیم با یک گل از حریف خود عقب بود توانست در دقایق ۸۸ و ۹۰ دو بار گلزنی کند و باعث صعود رئال به فینال شود.

خوسلو که عضو تیم اسپانیول است و به صورت قرضی در رئال مادرید بازی می کند علی رغم تصورات، تصمیم گرفت از تیم ها جدا شود و طبق اعلام پایگاه خبری «relevo» اسپانیا، راهی الغرافه قطر خواهد شد. به نظر می رسد آمدن امباپه و اندریک به رئال مادرید باعث شده است رقابت در این تیم به حداکثر برسد و همین مساله باعث شد این بازیکن درخصوص آینده خود تجدید نظر داشته باشد.

الغرافه برای راهیابی به لیگ نخبگان آسیا تلاش می کند و باید در مرحله پلی آف به مصاف برنده دیدار سپاهان اصفهان و شباب الاهلی امارات برود و این خرید نشان می دهد این تیم قطری عزم خود را برای صعود به لیگ نخبگان جزم کرده است و سپاهان کار سختی در پیش خواهد داشد.

نظر شما