شناسهٔ خبر: 66975954 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تاييد نهايي 36 هزار و510 متقاضي نهضت ملي مسکن در 29 شهر استان اردبيل

صاحب‌خبر -
تاييد نهايي 36 هزار و510 متقاضي نهضت ملي مسکن در 29 شهر استان اردبيل
خبرگزاری آریا - سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تعداد 36 هزار و510 متقاضی نهضت ملی مسکن در 29 شهر استان اردبیل تایید نهایی شده اند.

به گزارش خبرگزاری آریا از استان اردبیل، صمد علامه سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از طرحهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: مطابق برنامه چهار ساله وزارت راه و شهرسازی، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت 79 هزار و 123 واحد مسکونی برای متقاضیان خواهد بود.
وی از پیشتازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور خبر داد و افزود: تعداد 15 هزار و 320 واحد مسکونی در شهرک 645 هکتاری شهید سلیمانی اردبیل بعنوان یکی از بزرگترین شهرک های طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.
سرپرست معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اساسی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن آورده و نحوه واریزی وجه از سوی متقاضیان می باشد که با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته این وضعیت ساماندهی خواهد شد.
عضو شورای مسکن استان اردبیل یادآور شد: همه الزامات، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود.
علامه افزود: در 29 شهر استان اردبیل تعداد 36 هزار و 510 متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد 29 هزار و 44 متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده اند.
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در سایر شهرها به غیر از مرکز استان تعداد 6 هزار و 125 متقاضی تایید نهایی شده که از این تعداد 4 هزار و 965 متقاضی واریز وجه انجام داده و به 4 هزار و 861 متقاضی تخصیص پروژه انجام یافته است.
در ادامه این بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از مسئولان راه و شهرسازی استان گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه بخشها موفق بوده و واحدهای تحویلی و در حال تکمیل در قالب این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است.

نظر شما