شناسهٔ خبر: 66972833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تایید نهایی ۳۶ هزار و۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر استان اردبیل

سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تعداد ۳۶ هزار و۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲۹ شهر استان اردبیل تایید نهایی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، صمد علامه سرپرست معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از طرحهای نهضت ملی مسکن در استان اردبیل اظهار کرد: مطابق برنامه چهار ساله وزارت راه و شهرسازی، سهم اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل ساخت ۷۹ هزار و ۱۲۳ واحد مسکونی برای متقاضیان خواهد بود.

وی از پیشتازی استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور خبر داد و افزود: تعداد ۱۵ هزار و ۳۲۰ واحد مسکونی در شهرک ۶۴۵ هکتاری شهید سلیمانی اردبیل بعنوان یکی از بزرگترین شهرک های طرح نهضت ملی مسکن در حال اجراست.

سرپرست معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات اساسی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن آورده و نحوه واریزی وجه از سوی متقاضیان می باشد که با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته این وضعیت ساماندهی خواهد شد.

عضو شورای مسکن استان اردبیل یادآور شد: همه الزامات، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود.

علامه افزود: در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی مراحل واریز وجه را انجام داده اند.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در سایر شهرها به غیر از مرکز استان تعداد ۶ هزار و ۱۲۵ متقاضی تایید نهایی شده که از این تعداد ۴ هزار و ۹۶۵ متقاضی واریز وجه انجام داده و به ۴ هزار و ۸۶۱ متقاضی تخصیص پروژه انجام یافته  است.

در ادامه این بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن قدردانی از مسئولان راه و شهرسازی استان گفت: استان اردبیل در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه بخشها موفق بوده و واحدهای تحویلی و در حال تکمیل در قالب این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است.

نظر شما