شناسهٔ خبر: 66975486 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پیشرفت ۳۵ درصدی مجتمع ۵۰۲ واحدی مسکن ملی در ملایر

اقتصاد ایران: همدان-عملیات ساخت پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان با پیشرفت ۳۵ درصد در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر با اشاره به اینکه، مجتمع ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۳ هکتار و زیربنای ۶۸ هزار متر مربع در قالب ۱۳ بلوک در حال ساخت است افزود: این طرح در ۱۲ بلوک ۴۰ واحدی و در دو قسمت جداگانه ۲۰ واحدی و یک بلوک ۲۲ واحدی طراحی شده است.

محمدمهدی عبدالملکی افزود: هم اکنون در حال ساخت سقف پنجم بلوک‌ها هستیم و در این زمینه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته‌ایم.

وی همچنین گفت: چنانچه متقاضیان نسبت به آورده خود متعهد باشند و در زمان‌های مشخص آورده خود را تأمین کنند به طور حتم پیشرفت طرح تسریع خواهد یافت و بانک‌ها هم با مساعدت‌های خود در کنار بنیاد مسکن هستند و نسبت به آزاد سازی اقساط مراحل کار نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند.

مدیر بنیاد مسکن ملایر با اشاره به مسکن ملی در شهر جوکار گفت: در جوکار ۱۱ متقاضی تأیید شده اند که از این شمار ۵ نفر واریز وجه داشته اند و به عنوان متقاضی مؤثر شناخته شده‌اند.

عبدالملکی افزود: مراسم قرعه کشی با حضور دستگاه‌های نظارتی و نماینده فرماندار و بخشدار انجام شده و ۵ قطعه زمین تحویل ۵ نفر شده و قرار است هر قطعه زمین به یک نفر واگذار شود.

وی گفت: قراردادها منعقد شده و تسهیلگر در حال انجام فرایند گرفتن پروانه ساختمانی است.

مدیر بنیاد مسکن ملایر به مسکن ملی شهر زنگنه هم اشاره کرد و گفت: در شهر زنگنه ۴۴ متقاضی تأیید شده که از این شمار ۳۵ نفر واریز وجه داشته‌اند.

عبدالملکی گفت: در شهر سامن هم ۴۴ نفر متقاضی تأیید شده که از این شمار ۲۴ نفر واریز وجه داشته‌اند و هفته آینده قرعه کشی انجام و قطعات به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: یک طرح ۱۴۰ واحدی هم در دست اقدام است که در حال گرفتن پروانه ساختمانی هستیم و به بلافاصله پس از دریافت پروانه عملیات ساخت را آغاز می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما