شناسهٔ خبر: 66961355 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن ملایر

مدیر بنیاد مسکن ملایر گفت:عملیات ساخت پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن این شهرستان با پیشرفت ۳۵ درصد در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی عبدالملکی در این خصوص با اشاره به اینکه عملیات پروژه ۵۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۳ هکتار و زیربنای ۶۸ هزار متر مربع در قالب ۱۳ بلوک در حال انجام است افزود: این طرح در ۱۲ بلوک ۴۰ واحدی و در دو پارت جداگانه ۲۰ واحدی و یک بلوک ۲۲ واحدی طراحی شده است.

وی ادامه داد: اکنون در این پروژه در حال انجام سقف پنجم بلوک‌ها هستیم و در این زمینه پیشرفت فیزیکی چشمگیری داشته ایم. 

مدیر بنیاد مسکن ملایر اظهار داشت: چنانچه متقاضیان نسبت به آورده خود متعهد باشند و در زمان‌های مشخص آورده خود را تامین کنند به طور حتم پیشرفت پروژه تسریع خواهد یافت ضمن اینکه نظام بانکی هم با مساعدت‌های خود در کنار بنیاد مسکن بوده و نسبت به آزاد سازی اقساط مراحل کار نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

عبدالملکی با اشاره به مسکن ملی در شهر جوکار گفت: در جوکار ۱۱ نفر متقاضی تایید شده اند که از این تعداد ۵ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند. 

وی در ادامه بیان کرد: مراسم قرعه کشی با حضور دستگاه‌های نظارتی و نماینده فرماندار و بخشدار انجام شده و ۵ قطعه زمین تحویل ۵ نفر شده و قرار است هر قطعه زمین به یک نفر واگذار شود. 

این مسئول افزود: قرارداد‌ها منعقد شده و تسهیلگر در حال انجام فرایند گرفتن پروانه ساختمانی است.

عبدالملکی به مسکن نهضت ملی در شهر زنگنه هم اشاره‌ای کرد و ابراز داشت: در شهر زنگنه نیز ۴۴ نفر متقاضی تایید شده داشته که از این تعداد ۳۵ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند.

وی گفت: آماده سازی معابر در حال انجام است و به زودی مراسم قرعه کشی نیز انجام می‌شود و قطعات به مالکان تحویل داده خواهد شد همچنین برای شهر زنگنه نیز تسهیلگر تعیین شده است. 

مدیر بنیاد مسکن ملایر اظهار داشت: در شهر سامن نیز ۴۴ نفر متقاضی تایید شده داشته که از این تعداد ۲۴ نفر واریز وجه داشته اند و بعنوان متقاضی مؤثر شناخته شده اند که در هفته آینده قرعه کشی انجام و قطعات به مالکان تحویل داده خواهد شد.

وی بیان کرد: آماده سازی معابر در هفته آینده انجام می‌شود و برای این شهر نیز تسهیلگر تعیین شده است.

عبدالملکی گفت: یک پروژه ۱۴۰ واحدی نیز در دست اقدام است که در حال گرفتن پروانه ساختمانی هستیم و به بلافاصله بعد دریافت پروانه عملیات ساخت را آغاز می‌کنیم و در این مورد عملیات آماده سازی این پروژه به اتمام رسیده است.

نظر شما