شناسهٔ خبر: 66974854 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب خبر داد:

تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق کالا در میاندوآب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: بازرسی‌های انجام‌گرفته از بازار در اردیبهشت‌ماه منجر به تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق کالا در این شهرستان شده است.

صاحب‌خبر -
تشکیل ۱۰ پرونده قاچاق کالا در میاندوآب
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا بهروزی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار به‌صورت مستمر در طول سال ادامه دارد، اظهار کرد: طرح‌های نظارتی با حضور اکیپ‌هایی متشکل از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار در طول سال اجرا می‌شود.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر اینکه بازرسی‌های صنفی باقدرت و قاطعیت در این شهرستان ادامه دارد، افزود: در این زمینه اکیپ‌های نظارتی، ضمن نظارت بر بازار کالا‌های پرمصرف و موردنیاز مردم به‌صورت روزانه؛ قیمت کالا‌ها نیز بررسی و کنترل می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه امسال ۵۹۲ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در میاندوآب انجام‌گرفته است، گفت: طی بازرسی‌های انجام‌گرفته؛ موارد قاچاق کالا نیز شناسایی و در این زمینه ۱۰ پرونده قاچاق کالا برای متخلفان تشکیل‌یافته است.
 
بهروزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق تشکیل‌یافته ۳۵ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این پرونده‌های قاچاق شامل کالا‌های مختلف از جمله لاستیک، سیگار، روغن‌موتور، برنج و حبوبات بوده است.
 
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با تأکید بر اینکه با تلاش و نظارت دقیق بازرسان و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای ثبات و آرامش کامل در بازار تلاش می‌کنیم، اظهار کرد: بازرسی‌ها با رویکرد مهار تورم، جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها، امید آفرینی، ایجاد رفاه و رضایتمندی عمومی در میاندوآب اجرا می‌شود.
 
وی گفت: واحد‌های متخلف نیز طبق قانون با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌ربط و تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.
 
رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت میاندوآب اظهار کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندیم هر گونه تخلف صنفی اعم از احتکار، قاچاق، گران‌فروشی، امتناع از عرضه کالا، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و ... را به شماره‌تلفن ۴۵۲۶۳۶۱۰ و یا به سامانه ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش و با بازرسان در شناسایی و برخورد با تخلفات صنفی همکاری کنند.

نظر شما