شناسهٔ خبر: 66974378 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کنایه بیرانوند به جواد نکونام بعد از قهرمانی پرسپولیس

دروازه بان پرسپولیس از پیشنهاد سنگین دلاری به بازیکنان این تیم گفت.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: مربیان و بازیکنان می‌روند، اما فقط هواداران هستند که می‌مانند و این پرچم را به ورزشگاه می‌آورند. در برخی بازی‌ها تمرکز نداشتم و خوب نبودم، اما هواداران بودند که مرا با تشویق‌هایشان بالا کشیدند و بلند کردند. خوشبختانه پرسپولیس شخصیت قهرمانی گرفته و این شخصیت ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بهترین نسل تاریخ پرسپولیس است که از از دوره برانکو شروع شد و باید به این بازیکنان احترام گذاشت. فصل قبل سه جام گرفتیم و با وجود انکه امسال یک جام کسب کردیم، انگار کاری انجام نداده‌ایم. با این وجود هواداران کاری کردند که این مسئله را فراموش کنیم. قهرمان واقعی این هواداران هستند که فوتبال را می‌فهمند.

بیرانوند عنوان کرد: صحبت از جام شرافت می‌کنند که بی‌احترامی است. استقلال تیم قابل احترامی است و به نظرم هر سال باید مدعی باشد، اما نباید با احساسات هواداران بازی کرد. اگر من اینجا هستم، به خاطر هواداران استقلال است که هر سال جزو مدعیان بوده است. ناراحتم که با احساسات آنها بازی می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان می‌روند و هواداران هستند که می‌مانند. باید به شخصیت ما و کارهایمان احترام گذاشته شود. الان نباید شلوغ کنند که هر کسی دنبال پول است، برود. تا جایی که هستم و قرارداد دارم، به چیزی فکر نمی‌کنم و اگر روزی بخواهم بروم، حرفم را رُک می‌زنم. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدم.

بیرانوند تصریح کرد: بازیکنان ما هوایی شده‌اند. از داخل لیگ برتر قرارداد یک میلیون دلاری به نفرات ملی‌پوش شده، در حالی که آنها حاضرند با نصف این پول در پرسپولیس بمانند. قرارداد 20 میلیارد برای بازیکن ملی‌پوش را مقابل قرارداد یک میلیون دلاری بگذارید.

وی یادآور شد: پرسپولیس عشق است، اما باید به فکر آینده هم بود، چون فوتبال فراموش می‌شود. شما وضعیت برخی پیشکسوتان را ببینید.

 

نظر شما