شناسهٔ خبر: 66974296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

18 تیم امدادی هلال احمر زنجان در حالت آماده باش قرار گرفت

«هاشمی» گفت: 18 تیم عملیاتی هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی به عزاداران امام راحل در جاده‌های این استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام راحل اظهار داشت: برای پوشش امدادی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) 12 پایگاه بین شهری و هفت اکیپ پشتیبان و یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان از امروز در آماده باش قرار دارند. 

وی تاکید کرد: تیم‌های بیان شده همراه با 17 خودروی عملیاتی در پایگاه های امداد و نجات جاده ای و مراکز پشتیبان با آمادگی کامل مستقر هستند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با توجه به قرار داشتن این استان در مسیر تردد زائران از شهرستان‌ها علاوه بر تیم های امدادی در پایگاه های جاده ای و مراکز پشتیبان، سه تیم واکنش سریع و سه تیم توانا (بانوان امدادگر) برای ارائه خدمات امدادی فعال شده اند. 

هاشمی خاطرنشان کرد: همه زائران زنجانی و عبوری از استان تا پایان مراسم ارتحال امام راحل تحت پوشش خدمات امدادی هلال احمر قرار دارند. 

وی یادآوری کرد: 2 تیم عملیاتی نیز در تهران و حرم مطهر امام راحل مستقر برای پوشش امدادی زائران هستند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث سوانح برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی می‌توانند با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما