شناسهٔ خبر: 67862344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده شوشتر در مجلس:

تعامل سه قوه موجب آرامش و پیشرفت کشور است

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل مجلس، قوه قضاییه و دولت گفت: سه قوه همواره در کنار هم معنی پیدا می‌کنند و هیچ کدام به تنهایی مفهوم و معنا ندارد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی امروز شنبه، ۶ مردادماه در آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان شوشتر اظهار کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) فرمودند: «موفقیت دولت یعنی موفقیت همه». ما نیز در مجلس تعامل و هم افزایی لازم را با دولت جدید خواهیم داشت و برخی شایعات مطرح شده در خصوص تقابل مجلس با دولت را اکیدا تکذیب می‌کنم و صریحا اعلام می‌کنم هم دولت و هم مجلس در کنار یکدیگر برای آرامش و پیشرفت کشور تلاش خواهند کرد و تعامل سه قوه موجب آرامش و پیشرفت کشور است.

وی افزود: از زحمات آقای آباد قدردانی کرده و به آقای دکتر خندانی نیز تبریک عرض می‌کنم. خدمتگزاری رفت و خدمتگزار دیگری آمد. این خدمات ما به مردم، نظام و انقلاب است که ماندگار خواهند بود و در تاریخ، اذهان عمومی و از همه بالاتر در نزد خداوند سبحان ثبت و ضبط خواهد شد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس بیان کرد: در ماه محرم ماه خون و قیام هستیم و هدف امام حسین (ع) نیز اصلاح جامعه بود و همانگونه که امام خمینی (ره) فرمو« این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است».

سادات ابراهیمی ادامه داد: در شهرستان شوشتر در حوزه مبارزه با فساد و رانت، اقدامات کم نظیر آقای امیری دادستان شهرستان که بدون هیچ گونه مسامحه و تردید نسبت به اجرای قانون خیلی شجاعانه عمل کردند جای تقدیر دارد. ایشان به عنوان مدعی العموم از حقوق مردم دفاع کرده است. اگر جایی زمین خواری صورت گیرد یا مسئول اداره‌ای از رانت استفاده کند چه کسی باید مقابله و برخورد کند؟ چه کسی بهتر از مدعی العموم؟

وی افزود: براساس اصل ١۵۶ قانون اساسی، قوه قضاییه موظف به پاسداری از حقوق مردم بوده و این عام است و شامل تمام موضوعات زندگی همچون سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌شود و اگر کسی تخلفی کرده باشد دادستان می‌تواند ورود کند و نقش مهمی دارد.

 سادات ابراهیمی گفت: اینجاست که همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان همچون فرماندار، دادگستری و نماینده با دادستانی می‌تواند بسیار مهم و مفید باشد و گره‌های ناگشودنی را باز کند و این اتحاد در شهرستان‌های شوشتر و گتوند وجود دارد و امیدواریم اگر مسائل و مشکلاتی در شهرستان نیز وجود دارد با سرعت و قدرت برطرف شود.

امروز شنبه، ۶ مردادماه ۱۴۰۳ آیین تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان شوشتر برگزار و در این آیین، آقای آباد تودیع و وحید خندانی به عنوان رییس دادگستری شهرستان شوشتر منصوب شد.

انتهای پیام

نظر شما