شناسهٔ خبر: 66974255 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عالیشاه: هواداران پرسپولیس لیاقت این قهرمانی را داشتند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این هواداران لیاقت و استحقاق قهرمانی را دارند.

صاحب‌خبر -

امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی سرخپوشان در لیگ بیست و سوم، اظهار کرد : باید ابتدا از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری تشکر کنیم. در نهایت هم اوسمار ویرا تیم را تحویل گرفت و به بهترین شکل فصل را تمام کرد. این تیم زمانی قهرمان شد که هواداران در بازی با استقلال خوزستان تحمل کردند تا بازی با پیروزی تیم ما به پایان برسد.

او افزود: این هواداران لیاقت و استحقاق قهرمانی را داشتند و مبارک‌‎شان باشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امسال کسب قهرمانی برای شخص بنده مضاعف اهمیت داشت. همیشه برای هواداران تیم رقیب احترام قائل هستم اما قشنگ نیست همیشه با مصاحبه کردن به دیگران تهمت بزنیم یا توپ را به زمین کس دیگری بیندازیم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: درست نیست فقط بخواهید با مصاحبه کردن، دیگران را تحت فشار بگذارید و تیم‌تان را قهرمان کنید. امیدوارم دیگر چنین مصاحبه‌هایی در فوتبال ایران نبینیم. البته بازهم می‌گویم بحث هواداران استقلال جدا است. 

عالیشاه تصریح کرد: شرایط به شکلی پیش رفت که مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و برخی بازیکنان جوان که می‌توانستند به ما کمک کنند، در این راه مصدوم شدند. امیدوارم هرچه سریع‌تر قرارداد آنها تمدید شود و شرایط طوری پیش برود که کنار خودمان باشند.

نظر شما