شناسهٔ خبر: 66974039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی آلومینیوم اراک: بازی خوب و با کیفیتی را مقابل ملوان انجام دادیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی ما مقابل ملوان خوب و با کیفیت بود و خوشبختانه زمین مسابقه نیز مناسب بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سیدمجتبی حسینی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و آلومینیوم اراک در بندرانزلی اظهار کرد: در نیمه نخست کنترل بازی را در اختیار داشتیم و موقعیتهای مناسبی نیز به دست آوردیم.

وی افزود: اما متاسفانه نتوانستیم از فرصتهای خود بهره ببریم و از سوی دیگر روی یک اشتباه، یک پنالتی به تیم ملوان کادو دادیم تا یک گل در این نیمه دریافت کنیم اما در مجموع مالکیت بیشتری داشتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم حفظ توپ و مالکیت ما نیز بیشتر بود و موفق شدیم گل مساوی را هم به ثمر برسانیم, البته دوندگی بازیکنان ملوان هم مناسب بود اما ما به خوبی توانستیم بازی را کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: از بازیکنانم تشکر می کنم که در لیگ امسال که بسیار لیگ سختی بود با تمام توان و وجود بازی کردند و همچنین از مدیریت باشگاه نیر تشکر می کنم که همیشه ما را حمایت کردند.

حسینی به نقاط ضعف لیگ نیز اشاره و بیان کرد: باید امکانات ساختاری و همچنین تیمهای پایه قوی داشته باشیم و از سوی دیگر زمینهای تمرینی مناسب نیز باید برای هر تیمی مهیا باشد تا شاهد پیشرفت فوتبال باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص کمک داور ویدیویی, چندان موافق ورود VIR نیستم زیرا باید امکانات ساختاری مهیا باشد و روی این امر باید بیشتر تمرکز داشته باشیم تا هر سال شاهد رشد فوتبال باشیم.

وی به فساد فوتبال نیز اشاره و اظهار کرد: از مسئولان و نهادهای نظارتی درخواست داریم که بدون هیچ اغماض و ترحمی تا آخر این قضیه را دنبال کنند و هر کس خلافی را انجام داد, به سزای اعمالش برسانند.

به گزارش ایرنا, تیمهای فوتبال ملوان و آلومینیوم اراک غروب شنبه در هفته پایانی رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.

نظر شما