شناسهٔ خبر: 66971844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین؛

امام راحل روح مبارزه با استکبار را جهانی کرد/ فردی را انتخاب کنیم که صاحب گفتمان امید باشد

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: امام عزیز در دنیای اسلام متوقف نشد؛ بلکه مبارزه خود با استکبار جهانی را با به میدان آوردن مظلومان و مستضعفان عالم جهانی کرد و به مردم دنیا جرات داد که علیه ظلم به پا خیزند و روح مبارزه با استکبار را جهانی کرد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، نشست صمیمی و تبیینی سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه با مدیران رسانه های استان، عصر امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان برگزار شد؛ در این نشست صمیمی سردار رفیعی آتانی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌هایشان برای دفاع از خط امام و اصول آن با تمام وجود به میدان می‌آیند و خودشان را فدای امام می‌کنند؛ ما نیز باید اینگونه خود را فدای امام نموده و از او تجلیل کنیم.

امام راحل را به درستی به نسل جوان معرفی نماییم

سردار رفیعی آتانی افزود: ما وظیفه داریم که امام راحل را همان گونه که بودند به نسل جدید معرفی کنیم و نگذاریم که امام را تحریف کنند و امام دیگری تحویل جامعه بدهند؛ امام حکیم و دوراندیش نگران این روزها بود و شما نیز وظیفه دارید تا با قلم‌هایتان امام راحل را به درستی به مردم معرفی نمایید.

بزرگترین دستاورد امام عزیز، انقلاب اسلامی است

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل اظهار کرد: بزرگترین دستاورد عمر با برکت امام عزیز، انقلاب است؛ امام با انقلابش هیمنه ابرقدرت عالم را شکست؛ آمریکایی که جزو ۵ قدرت دنیا و برخوردار از قدرت نظامی دنیا بوده و هست. اصحاب رسانه وظیفه دارند که امام عزیز را با این کار بزرگی که انجام داده، تحلیل کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: امام راحل در قدرت‌های دنیا چه در غرب و چه در شرق تغییر به وجود آورد و قدرت سومی را در دنیا بنا نهاد؛ اگر اینگونه نبود این همه دشمنی علیه او وجود نداشت؛ دشمنان امید داشتند که دوباره برمی‌گردند اما به خاطر حضور مردم در خیابان‌ها و در صحنه این امر اتفاق نیفتاد.

پشتوانه مردمی یکی از دستاوردهای مهم امام راحل است

وی ادامه داد: دستاورد بزرگ دیگر حضرت امام راحل این بود که ۴۶ سال مردم را در صحنه نگه داشته است؛ اگر این مردم در صحنه نباشند آمریکایی‌ها دوباره برمی‌گردند؛ این گفته خودشان است و ۴۶ سال منتظرند که مردم از کف خیابان بروند تا آنها بتوانند آسوده برگردند و برای بیرون کردن مردم از صحنه ۴۶ سال است که با شما می‌جنگند.

امام راحل به مردم دنیا جرأت ایستادگی در مقابل ظلم داد

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: امام عزیز قدرت جدیدی را در دنیا با ایران و انقلاب اسلامی خلق کرد؛ کشورهای مسلمان دنیا را امیدوار به مبارزه با آمریکا کرد و همه آنها را به میدان آورد؛ اما امام در دنیای اسلام متوقف نشد؛ بلکه مبارزه خود را با استکبار جهانی با به میدان آوردن مظلومان و مستضعفان عالم جهانی کرد و به مردم دنیا جرات داد که علیه ظلم به پا خیزند و روح مبارزه با استکبار را جهانی کرد.

ملت ایران با اهداف نورانی امام راحل به قله های پیشرفت رسیدند

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: امام(ره) روح امید را در دنیا زنده کرد خیلی‌ها در دنیا برای دسترسی به حقشان ناامید بودند؛ اما امام این روح مبارزه را در آنها زنده نمود؛ همه دنیا دیدند که ملت ایران با اهداف نورانی امام به همه خواسته‌های خود رسید و اگر الگو و مدلی بخواهند به سراغ این مردم می‌آیند و این برای آمریکا تبدیل به کابوس شده است.

 وی عنوان کرد: آمریکایی که می‌خواهد دنیا را تحت سیطره خود بگیرد و به کدخدایی ارتباطات دنیا برسد؛ خود را با سه تهدید مواجه می‌داند که عبارتتد از تهدید نظامی با روس ها، تهدید اقتصادی با چین و نگرانی سوم آنها مدل حکمرانی جمهوری اسلامی است و می‌گویند که نمی‌دانیم مردم در آینده برای سرنوشتشان چه چیزی را انتخاب می‌کنند و مردمی شدن حکومت‌های دنیا نگرانشان کرده است.

مدل حکمرانی مردمی انقلاب اسلامی دستاورد امام راحل است که در دنیا جریان یافته

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: دانشگاه‌های امن آمریکا که بهترین‌ها را از اقصی نقاط دنیا جمع کرده و با دادن امکانات تحصیل به آنها می‌خواستند که اهدافشان را تامین کنند؛ امروز علیه خودشان شوریده‌اند و معلوم شد که این مدل حکمرانی مردمی را که امام پایه‌گذار آن بوده تا آنجا به سراغشان رفته است و آنها شعار حمایت از فلسطین و غزه شده‌اند.

نگاه مردمی سید ابراهیم رئیسی او را محبوب خلق کرده است

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی افزود: آیت الله ابراهیم رئیسی چهار مقطع نورانی خدمت را دارد که دو مقطع آن در دستگاه قضایی است که هم قاضی القضات جمهوری اسلامی و هم در سلامت و طهارت ارکان جمهوری اسلامی و هم ملت عزیز قابل ارزیابی است و در دنیا هیچ قاضی خود را در معرض رای مردم نگذاشته بود و این نگاه مردمی سید ابراهیم رئیسی بود که او را عزیز مردم کرده بود چون مردم را دوست داشت و محبت مردم را برای خود خرید و وصیت نامه شهید سید ابراهیم رئیسی عمل اوست که به عنوان هدیه پیش ما مانده است.

امیر عبداللهیان با اشراف بر قوانین بین‌المللی و مذاکره انقلابی دنیا را اقناع کرد

وی یادآور شد: امروز بیش از یک چهارم مردم دنیا عزادار او هستند و بیش از ۷۰ کشور در مراسمش هیئت فرستادند و سازمان ملل به احترامش یک دقیقه ایستاد. شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان با اشراف بر قوانین بین‌المللی با مذاکره انقلابی و حضور میدانی در سازمان‌ها و کشورها دنیا را اقناع کردندو آمریکایی که دارای حق وتو و دارای ائتلاف جهانی بود تسلیم منطق شهید امیر عبداللهیان شد و این قدرت را در میدان سیاست شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان به رخ کشیدند.

سید ابراهیم رئیسی به پست ها بها داد اما اسیر پست و مقام نشد

وی ادامه داد: در هر پست و مقامی قرار گرفت آن پست و جایگاه او را بزرگ نکرد؛ بلکه او پست را بزرگ کرد الا خادمی حرم امام رضا علیه السلام ؛ او به پست‌ها بها داد؛ ولی اسیر پست و مقام نشد.

موظف به حفاظت از آرای مردم هستند

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه گفت: انتخابات حق مردم است و هر شخصی را مردم انتخاب کردند ارکان نظام با آنها همراهی خواهد کرد؛ ما باید فضا را برای حضور مردم فراهم کنیم و همه موظف به حفاظت از آرای مردم هستند و کسی نمی‌تواند این حق را از آنها سلب کنند.

فرد اصلحی را انتخاب کنیم که خود را خرج انقلاب کند و به ایستادگی اعتقاد داشته باشد

سردار رفیعی آتانی افزود: امروز امانت شهید آیت الله ابراهیم رئیسی دست ماست و باید انتخابات پیش رو را هرچه باشکوه‌تر رقم بزنیم و در این زمینه وظیفه داریم که به مردم آگاهی بدهیم تا فردی را انتخاب کنند که اعتقاد به ولایت فقیه داشته باشد و افکار و اندیشه‌اش این باشد که اوامر ولی فقیه را اجرا نماید و خود را فدا و خرج این انقلاب کند و در این مسیر اعتقاد به ایستادگی داشته باشد.

فردی را انتخاب کنیم که صاحب گفتمان امید باشد 

وی در پایان یادآور شد: باید فردی را انتخاب کنیم که صاحب گفتمان امید باشد؛ و اگر کسی تخریب کرد، خائن به این ملت است؛ برنامه‌هایشان را بگویند نه اینکه نیامده بخواهند قانون اساسی را تغییر دهند؛ باید از ظرفیت‌های قانون اساسی استفاده شود همان گونه که بعد از شهادت رئیس جمهور عزیزمان این بحران را با اختیارات قانونی پشت سر گذاشته و امید را در جامعه دوباره احیا نمودند و فردی را انتخاب کنیم که راه طی شده توسط رئیس جمهور شهید بر زمین نماند و یک انتخابات باشکوهی را به فضل الهی رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

نظر شما