شناسهٔ خبر: 66988031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

فرمانده سپاه قزوین: آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست؛ تلافی کنید

«ما باید این عظمت را پاس بداریم. با قدرت و با اشراف بر قوانین بین‌المللی با مذاکره انقلابی و حضور میدانی در سازمان‌ها و کشورها دنیا را اقناع کردند و کسی اعتراضی نکرد؛ آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست تلافی کنید؛ اما سطح انتقام خود را پایین بیاورید.»

صاحب‌خبر -

سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در شهر معلم کلایه عنوان کرد: در روزهایی که مقام معظم رهبری تصمیم گرفتند تولیت حرم امام رضا(ع) را انتخاب کنند آیت اله رئیسی با اشتیاق و با همه تعلق خاطر گذشته خودش مراجعه نمود؛ او خود را خادم حقیقی امام رضا(ع) می‌دانست و با حکم ولی خودش و با تمام وجود به این حرم آمد تا خادم زائران امام رضا(ع) باشد.

به گزارش دفاع پرس، سردار رفیعی آتانی افزود: وقتی به میدان آمد؛ تغییرات مدیریتی و سلوک مردمی او زبان زد شد، با همه ظرفیت وجودیش در تولیت حرم امام رضا(ع) مشغول خدمت رسانی به زائران و مردم عزیز شد و کاری کرد که زائران به راحتی بتوانند از خدمات مناسبی برخوردار شوند. او به فرمان ولی امر خدا سه سال در آن مسئولیت ماند و بارها گفت که دوست ندارم از حرم بروم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری جمله حکمت آمیزی را فرمودند که" همان چیزی را که در خادمی امام رضا(ع) به دنبالش هستید در سمت‌های بعدی خداوند برایت مقدر خواهد کرد" و این سخن از حکیم ایستاده در وسط میدان سراسر حکمت است؛ ایشان مسئولیت قوه قضاییه را پذیرفتند و کارهای بزرگ و ماندگاری را در این قوه انجام دادند و در این مسیر آبروی خادمی حرم امام رضا(ع) و آبروی سیاسی‌اش را به میدان آورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: او مسئولینی را که میزنشین بودند به میدان آورد و اقدامات و مسئولیت‌های شهید آیت الله رئیسی امروز سند افتخاری برای همه مسئولین است؛ او در یک مناظره عقل و عشق؛ عشق خدمت به مردم را انتخاب کرد و عاشقانه به میدان آمد و آخرین نفری بود که برای ثبت نام ریاست جمهوری به میدان آمد و گفت که من رقیب کسی نیستم؛ تنها رقیب فساد و فقر می‌باشم.

وی اضافه کرد: آیت اله رئیسی در دوران ریاست جمهوری چند کار بزرگ را انجام دادند؛ ایشان مدل مردمی انقلاب و مدیر تراز انقلاب اسلامی را با اتکا به خداوند و تحت رهبری حضرت آقا و باور به این مردم احیا کرد. همان که باور به خدا، به مردم و به رهبری را نیز امام بزرگوارمان در مبارزاتش در سرلوحه کارش قرار داده بودند و مقام معظم رهبری هم فرمودند که امام با این سه خصوصیاتش انقلابش را به پیروزی رساند و همین‌ها را نیز آیت الله مطهری در توصیف امام راحل گفته‌اند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی با این ایمان‌ها و باورها پست ریاست جمهوری را بر عهده گرفت؛ او به مردم تکریم و آنها را قبول داشت؛ در مناظرات بر او تاختند که زبان دنیا و زبان دیپلماسی را بلد نیست اما او چیزی نگفت و جمله‌اش این بود که" اگر تهمت زدن به من، مشکلی را حل می‌کند؛ ایرادی ندارد؛ تهمت بزنند تا شاید مشکل مردم حل بشود" وی ایران را عضو شانگهای کرد و در سازمان ملل از آبروی دنیای اسلام دفاع کرد.

این مسئول یادآور شد: امروز بیش از یک چهارم مردم دنیا عزادار او هستند و بیش از ۷۰ کشور در مراسمش هیئت فرستادند و سازمان ملل به احترامش یک دقیقه ایستاد و دبیرکل سازمان ملل نیز گفت که او در دوران پرچالشی ریاست جمهوری را پذیرفت و ایران را نجات داد.

وی اضافه کرد: شهید جمهور مدافع حقوق مردم بود. در حوزه سیاسی هر کشوری برای رسیدن به مقاصد سیاسی اش یا در شورای امنیت قطعنامه می‌نویسد و یا دولت‌ها با هم ائتلاف می‌سازند تا از حیثیت سیاسی خودشان در جهت منافعشان دفاع کنند همانگونه که آمریکا برای حمله به افغانستان و عراق ائتلاف ساخت و در شورای امنیت قطعنامه نوشت؛ اما شهید سید ابراهیم رئیسی در وزارتخانه انقلابی و در عملیات وعده صادق با همراهی شهید امیر عبداللهیان کار بزرگی را در مدت کوتاهی انجام دادند.

سردار رفیعی آتانی بیان داشت: ما باید این عظمت را پاس بداریم. با قدرت و با اشراف بر قوانین بین‌المللی با مذاکره انقلابی و حضور میدانی در سازمان‌ها و کشورها دنیا را اقناع کردند و کسی اعتراضی نکرد؛ آمریکایی‌ها پیغام مکتوب دادند که زدن اسرائیل حق شماست تلافی کنید؛ اما سطح انتقام خود را پایین بیاورید؛ همان آمریکای دارای حق وتو و دارای ائتلاف جهانی تسلیم منطق شهید امیر عبداللهیان شد؛ اسرائیلی‌ها و انگلیسی ها پیام دادند که حاضریم معامله کنیم؛ دشمن را آزموده بودیم و می‌دانستیم که اگر فرصت بدهیم؛ خیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: بعد از این عملیات کسی شکایت و قطعنامه‌ای صادر نکرد و تشکر کردند که در سطح بالاتری آنها را نزده‌ایم و این قدرت را در میدان سیاست شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و شهید امیر عبداللهیان به رخ کشیدند و قدرت سیاسی مان در دنیا احیا و به رخ کشیده شد و اقتدار ما را در دنیا همه دیدند و آن چیزی که امروز دنیا را تسلیم شما کرده حضور معنادار مردم در تشییع جنازه شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت بود.

نظر شما