شناسهٔ خبر: 66970798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تاکید کرد

ضرورت رفع نقایص آزادراه‌ها

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: مردم از وضعیت آزادراه‌ها ناراضی هستند که رفع نقایص آن نیازمند عزم جدی است.

صاحب‌خبر -

به خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار کرد: وضعیت آسفالت، نیوجرسی و روشنایی از جمله موارد و نواقص آزادراه‌های منتهی به کاشان است که در برخی نقاط برطرف شده اما نیازمند عزم جدی برای بهبود آن است.

وی افزود: ثبت عوارض کامل خودرو برای مسافت درون شهرستانی در عبور از آزادراه توسط دوربین‌ها، یکی از گلایه‌مندی‌های مردم است که این نرخ بر اساس مسافت لازم است تجدید نظر شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در ادامه تصریح کرد: کاشان به واسطه موقعیت ویژه و مرکزیت خود یکی از شهرستان‌های مهم و پرتردد استان است که بهسازی جاده‌ها و مسیرهای دسترسی و رفع نقاط حادثه خیز می‌تواند گامی مهم در کاهش تصادفات باشد.

محمدی فشارکی در پایان این نشست بر ضرورت تشکیل جلسه استانی در خصوص وضعیت آزادراه‌ها تاکید کرد و بیان داشت: برای تسریع در رفع مشکلات آزادراه لازم است جلسه‌ای استانی با حضور مقامات استانی و شهرستانی و شرکت‌های بهره‌برادر برگزار و به نتایجی به نفع مردم ختم شود.

فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به جلسه خود با معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره و اظهار کرد: در طی آن جلسه و بخشی از اعتبار برای بهسازی آزادراه موافقت شده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته موافقت معاون وزیر گرفته شد و هفته آینده نیز جلسه‌ای در سطح مدیران استان و کشور وجود دارد تا ان‌شاالله در ماه‌های آینده اقداماتی مؤثری صورت گیرد.

نظر شما