شناسهٔ خبر: 66957883 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

موافقت جذب اعتبار بهسازی آزادراه‌های منتهی به کاشان

مدیرکل راهداری استان اصفهان، گفت: با اقدامات صورت گرفته بخشی از اعتبار برای بهسازی آزادراه موافقت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز در نشست با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، اظهار داشت: وضعیت آسفالت، نیوجرسی و روشنایی از جمله موارد و نواقص آزادراه‌های منتهی به کاشان است که در برخی نقاط برطرف شده، اما نیازمند عزم جدی برای بهبود آن است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برخی گلایمندی‌های شهروندان افزود: ثبت عوارض کامل خودرو برای مسافت درون شهرستانی در عبور از آزادراه توسط دوربین‌ها، یکی از گلایه‌مندی‌های مردم است که این نرخ بر اساس مسافت لازم است، تجدید نظر شود.

محمدی فشارکی تصریح کرد: کاشان به واسطه موقعیت ویژه و مرکزیت خود یکی از شهرستان‌های مهم و پرتردد استان است که بهسازی جاده‌ها و مسیرهای دسترسی و رفع نقاط حادثه خیز می‌تواند گامی مهم در کاهش تصادفات باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان بر ضرورت تشکیل جلسه استانی در خصوص وضعیت آزادراه‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: برای تسریع در رفع مشکلات آزادراه لازم است جلسه‌ای استانی با حضور مقامات استانی و شهرستانی و شرکت‌های بهره‌بردار برگزار و به نتایجی به نفع مردم ختم شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز در این نشست به جلسه‌ خود با معاون وزیر راه و شهرسازی اشاره کرد و اظهار داشت: در آن جلسه و با مذاکرات صورت گرفته بخشی از اعتبار برای بهسازی آزادراه موافقت شده است.

فرزاد دادخواه د. بیان جزئیات موافقت‌های اخذ شدهف عنوان کرد: در هفته گذشته موافقت معاون وزیر گرفته شد و هفته آینده نیز جلسه‌ای در سطح مدیران استان و کشور وجود دارد تا ان‌شاالله در ماه‌های آینده اقداماتی موثری صورت گیرد.

انتهای پیام/801/

نظر شما