شناسهٔ خبر: 66967885 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی:

بنای کار همراهی و همدلی با مجموعه اجرایی و قضائی استان است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بنای کار همراهی و همدلی با مجموعه اجرایی و قضائی استان است که اگر این همدلی نباشد، در اهداف کلان کشور و استانی عقب می‌مانیم و بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی نقدعلی بعد از ظهر امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در همایش شورای اداری استان اصفهان در سالن پیامبر اعظم (ص) دانشگاه اصفهان، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای خدمت اظهار کرد: مجلس دوازدهم طی هفته گذشته آغاز به کار کرد و افتتاح شد، در طول این ایام بحث اعتبارنامه نمایندگان را داشتیم که به خوبی طی شد و مجلس به فضل خدا ترکیبی از نمایندگان مختلف را داشته و نیروهای تازه نفس و جوان با قدرت جهت حل مشکلات و امورات و نظارت بر اجرای امور آماده به کار هستند.

وی افزود: به عنوان نماینده مردم خمینی شهر در دوره یازدهم و فعلی حضور دارم، در دوره گذشته هم نمایندگان همدل بودند اما همدلی دوره دوازدهم را از ابتدای کار ملاحظه می‌کنیم و همدلی قوی‌تر برای پیگیری منافع استان برقرار است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دوره گذشته جلساتی را برای آشنایی منتخبان سطح استان و نسبت‌های مختلف با محور اهداف مشترک برگزار کردیم، سرمایه یکدلی در بین نمایندگان حاصل شده است که خود طلیعه‌ای در پیگیری مشکلات استان است.

وی ادامه داد: در میان کمیسیون‌های تخصص مجلس، برخی کمیسیون‌ها برای استان ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سعی کردیم در توزیع نمایندگان استان در این کمیسیون‌ها به ویژه اقتصادی و کشاورزی حضور داشته باشیم و نمایندگان استان ما پیگیر مسائل باشند.

حجت الاسلام نقدعلی اضافه کرد: تشکیل مجمع نمایندگان استان اقدام بعدی ما خواهد بود و مقدمات آن فراهم شده است و بنای کار همراهی و همدلی با مجموعه اجرایی و قضائی استان است که اگر این همدلی نباشد در اهداف کلان کشور و استانی عقب می‌مانیم و بسیاری از فرصت‌ها را از دست خواهیم داد.

وی تاکید کرد: با توجه به تجربه گذشته راهی جز هم افزایی و هم فکری وجود ندارد که مجموعه نمایندگان استان آن را دنبال خواهند کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: در ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری استقبال شایانی از همه جناح‌ها و سلایق شده است، تخریب‌ها و حاشیه سازی ها اجازه نمی‌داد کارهای زیربنایی شهید آیت الله رئیسی نمایان شود، شهید رئیسی آن ناترازی ها در حوزه آب و انرژی و … منابع و مصارف را دنبال کرد و برنامه هفتم به عنوان سند راهبردی همین مسیر را طی می‌کند و منتخب ریاست جمهوری چهاردهم نیز باید همین مسیر را طی کند.

وی یادآور شد: اگر شهید رئیسی یک سال دیگر می‌ماند برای گرفتن مسند ریاست جمهوری اینقدر تخریب صورت می‌گرفت که اجازه نمی‌دادند کارهای کلیدی و ریشه‌ای دنبال شود تا اقدامات پایه و بروز خود را در سفره مردم و اشتغال و مسکن داشته باشد.

حجت الاسلام نقدعلی در خصوص مدیریت آب خاطر نشان کرد: با وجودی که از حیث میزان بارش کسری داریم اما تاکنون به دلیل مدیریتی که در عرصه شرب و بهداشت و کشاورزی صورت گرفته است جای امید است، لذا از استاندار درخواست دارم در فصل گرما و شور انتخاباتی موضوع مدیریت را با کمک آب منطقه‌ای به صورت ویژه دنبال کنند.

وی تاکید کرد: برای قطعی آب شرب در برخی مناطق علت را جویا شوید، انتظار نمی‌رود در این روزها قطعی آب داشته باشیم.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس در خصوص تسهیلات بانکی تاکید کرد: اوضاع در این زمینه اصلاً خوب نیست و هیچ تسهیلاتی از سوی بانک‌ها ارائه نمی‌شود، از سیاست‌های کلی بانکداری بی خبر نیستیم اما در استان لازم است برای طرح‌های نیمه تمام و بحث‌های ضروری عنایت ویژه ای صورت بگیرد که رضایتمندی مردم را در بر خواهد داشت.

وی افزود: در حوزه انتخابیه خودم و دیگران ریالی از اعتبارات سفر داده نشده است، به ویژه بهداشت و درمان و اگر تخصیصی داده می‌شود احساس تبعیض در این موضوع اتفاق نیفتد.

نظر شما