شناسهٔ خبر: 66965822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست ۳ روزه هم اندیشی استقرار مدیریت مشارکتی آب برگزار شد

نشست هم اندیشی استقرار مدیریت مشارکتی آب با حضور همکاران معاونت دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران و سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی در استان آذربایجان غربی برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

نشست ۳ روزه هم اندیشی استقرار مدیریت مشارکتی آب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست یحیی حسن پور، سرپرست مدیریت مشارکت‌های مردمی و طرح‌های زودبازده با اشاره به موضوعات این نشست چالش و موانع‌های پیش‌روی انتقال مدیریت بهره برداری و نگهداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی و همچنین نحوه مشارکت دادن مردم در امر مصرف بهینه آب کشاورزی افزود: با توجه به فلسفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای مبنی بر خدمت رسانی به مردم در حوزه مدیریت و بهره وری منابع آب، این شرکت آمادگی خود را مبنی بر مشارکت مردم در راستای جهش تولید سرلوحه خود قرارداده و با تمام قوا از حضور مردم در تمامی عرصه‌های مصرف بهینه آب کشاورزی استقبال می‌نماید.

در ادامه فرهاد پاکنیا دبیر کارگروه تسهیل‌گری، جذب سرمایه گذار و مشارکت بخش خصوصی و عمومی در طرح‌های توسعه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب و مدیر مشارکت‌های مردمی استان آذربایجان شرقی نیز ضمن اشاره به ظرفیت و پتانسیل استان آذربایجان غربی در انتقال مدیریت گفت: استقرار توسعه مدیریت مشارکتی آب نقش مهمی را در این راستا می‌تواند احیاء کند.

در این نشست همچنین خانم دکتر شیخی نژاد رئیس کارگروه دفتر امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: با توانمند سازی و فرهنگی سازی آحاد مردم در امر حوزه توامان آب و خاک می‌توان مسیر توسعه رشد اقتصادی را در راستای جهش تولید با مشارکت مردم ادامه داد.

با توجه به نشست ۳ روزه، حاضرین از شبکه آبیاری و زهکشی شهرستان پیرانشهر با حضور شرکت‌های تعاونی تولید روستایی بازدید نمودند.

نظر شما