شناسهٔ خبر: 66964956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

در اجلاس بین المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم»؛

مقدم: امام آموزگار آزادی و آزادگی و عدالت خواهی برای دنیای اسلام بود/ مظلوم نمایی اسراییل رنگ باخته/ سخن از حقوق بشر و دموکراسی در دنیای امروز خریدار ندارد/ غرب طی حمایت از اسراییل نظام ارزشی اش سقوط آزاد کرده است

حجت الاسلام و المسلمین محمد مقدم دبیر همایش اجلاس بین المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم» گفت: جنگ غزه به دنیا نشان داد نسل کشی اسراییل و صهیونیست ها یک نسل کشی واقعی است و اگر نازی ها کوره های آدم سوزی داشتند و نفراتی را در کوره سوزاندند، امروز در مقابل چشم جهان اسراییل سرزمین غزه را به جهنم سوزان تبدیل کرده و همه را می سوزاند و به خاک و خون می کشد. لذا مسأله مظلوم نمایی اسراییل رنگ باخته و افکار عمومی جهان را به سوی یک مساله جدیدی در دنیا شکل داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد مقدم دبیر همایش اجلاس بین المللی «غزه؛ مظلوم مقاوم» در ابتدای این همایش گفت: برای برگزاری این گردهمایی یک روزه طی ماه های گذشته تلاش و کوشش های فراوانی شد.

وی با بیان این که امام آموزگار آزادی و آزادگی و عدالت خواهی برای دنیای اسلام بود، به موضوع غزه اشاره کرد و گفت: اسراییل طی دوران اشغالگری اش همیشه روی دو عنصر تکیه می کرد؛ یکی «مظلوم نمایی» به عنوان یک قوم مورد ظلم. و خلق موضوعی به نام «هلوکاست» و نسل کشی نازی ها آنها با شعار مظلومیت در مقابل هر حرکتی که جلوی آنان قرار داشت بر موج سوار بودند. 

وی افزود:  مسأله دوم در این رابطه «شکست ناپذیری اسراییل» به عنوان قدرتی که هیمنه عظیم و بزرگی در منطقه دارد و هیچ قدرتی توان تقابل با او نخواهد داشت، است. 

مقدم یادآور شد: جنگ غزه این دو هر دو ادعا را عوض کرد به دنیا نشان داد نسل کشی اسراییل و صهیونیست ها یک نسل کشی واقعی است و اگر نازی ها کوره های آدم سوزی داشتند و نفراتی را در کوره سوزاندند، امروز در مقابل چشم جهان اسراییل سرزمین غزه را به جهنم سوزان تبدیل کرده و همه را می سوزاند و به خاک و خون می کشد. لذا مسأله مظلوم نمایی اسراییل رنگ باخته و افکار عمومی جهان را به سوی یک مساله جدیدی در دنیا شکل داده است.

وی تاکید کرد: مورد دوم فرو ریختن هیمنه اسراییل بود؛ آن قدرتی که شکست ناپذیر بود هفت ماه است در برابر ملت فلسطین به کمترین هدف خود را نرسیده نه گروگان ها آزاد شدند و نه حماس نابود شود، بلکه آنچه که به دست آورده ضربه ای که دنیای غرب وارد شده است غرب طی حمایت از اسراییل نظام ارزشی اش سقوط آزاد کرده است و سخن از حقوق بشر و دموکراسی در دنیای امروز خریدار ندارد.

مقدم گفت: افکار عمومی غرب به سوی فلسطین هدایت شده و کشورهای اروپایی یکی پس از دیگری در جهت به رسمیت شناختن فلسطین اقدام می کنند و این گامی است که آغاز شده و نوید فلسطین مستقل را به دنیا می دهد.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما