شناسهٔ خبر: 66963678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اجرا شد

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با گنجایش ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در مرحله تکمیل و بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اجرا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مدول اول تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی ۲ اردبیل، اجرای مدول دوم این تصفیه‌خانه در سال ۱۳۹۹ با ظرفیت پالایش ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز در دستور کار قرار گرفت و هم‌اکنون از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و در مراحل پایانی خود قرار دارد.
هاشم علایی یکی از ویژگی‌های مهم این مدول را افزایش کارایی و کاهش مدت زمان فرآیند تصفیه پساب برشمرد و افزود: مدول دوم برای پالایش ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب پساب در شبانه‌روز پیش‌بینی شده که با توجه به مدرن بودن طراحی آن قابلیت افزایش تا چهار هزار مترمکعب در شبانه‌روز را نیز دارد.
وی با بیان اینکه این طرح یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین طرح‌هایی است که در شرکت شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود، ادامه داد: برای اجرای این طرح از تمامی ظرفیت‌ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده و برای پرداخت بدهی به پیمانکار مربوطه هم نیاز است اعتبار لازم تخصیص یابد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تکمیل مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل را جزو مصوبات دولت سیزدهم اعلام کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین خدمات رییس‌جمهور شهید به استان اردبیل توجه ویژه به زیرساخت‌های سرمایه‌گذاران بود که مصوبات ارزشمند سفر سال ۱۴۰۰ نمونه بارز این حمایت‌ها است.
علایی اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رییس‌جمهور شهید به استان اردبیل مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به سرانجام رسید که ایجاد پست برق ۶۳ کیلوولت، مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب و ساختان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل از جمله این مصوبات بود.
وی ادامه داد: در حال حاضر احداث پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی ۲ اردبیل که جزو مصوبات دولت سیزدهم در سفر به اردبیل بود با ظرفیت ۴۰ مگا آمپر با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل همچنین درباره تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی اردبیل افزود: این ساختمان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل شده و پس از بهره‌برداری برای ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای در اختیار واحد‌های تولیدی قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رییس‌جمهور شهید است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی ادامه دهنده راه شهیدان والامقام باشیم.

نظر شما