شناسهٔ خبر: 66961145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل عنوان کرد

مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان اردبیل محقق شد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: یکی از مهمترین خدمات رئیس جمهور شهید به استان اردبیل، توجه ویژه به زیرساخت‌های سرمایه گذاران بود که مصوبات ارزشمند سفر سال ۱۴۰۰ نمونه بارز این حمایت‌ها است.

صاحب‌خبر -

هاشم علایی ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان هشتمین سفر استانی رئیس جمهور شهید به استان اردبیل، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرک‌های صنعتی به سرانجام رسید که ایجاد پست برق ۶۳ کیلوولت، مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و ساختان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره دو اردبیل از جمله این مصوبات بود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر احداث پست برق ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی اردبیل۲ با ظرفیت ۴۰ مگاآمپر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

علایی ادامه داد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره دو اردبیل نیز با گنجایش ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و در مرحله بهره برداری آزمایشی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: ساختمان فناوری و کسب و کار این شهرک صنعتی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری تکمیل شده است که ساختمان مذکور پس از بهره‌برداری در اختیار مشاوران و کارشناسان به منظور ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای به واحدهای تولیدی قرار داده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان والامقام باشیم.

انتهای پیام

نظر شما