شناسهٔ خبر: 66957192 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

یکی از برندگان قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو دنا،۲۰۷ و تارا باشید | مشترکان برق با این سامانه خوش مصرف شوید و جایزه ببرید!

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال جوایز نفیسی برای مشترکاتی که صرفه جویی میکنند در نظر گرفته شده و قرعه‌کشی ۳۰۰ دستگاه خودرو پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر سخنگوی صنعت برق در خبر ۲۱ شبکه خبر گفت: در سال گذشته شاهد همکاری خوب مردم بودیم و ۴۰ درصد مشترکان در کاهش مصرف همراهی داشتند و بر اساس آن پاداشی را در نظر گرفته بودیم که برای امسال نیز به قوت خود باقی است.

او افزود: امسال جوایز نفیسی نیز برای مشترکانی که صرفه جویی می کنند در نظر گرفته شده و قرعه کشی ۳۰۰ دستگاه خودروی دنا،۲۰۷ و تارا پیش بینی شده است. غیر از این موارد هم لوازم خانگی و لوازم برقی و حتی جایزه بسته‌های اینترنت در این طرح پیش بینی شده است.

سخنگوی برق گفت: هموطنان از سامانه «با انرژی» می‌توانند از روش‌هایی که برای کاهش مصرف انرژی در نظر گرفته شده استفاده کنند که ضمن حفظ رفاه با کاهش مصرف از این جوایز برخوردار شوند.

او افزود: در نرم‌افزار با انرژی شبیه سازی در نظر گرفته شده که با ثبت وسایل برقی میزان مصرف را به طور تقریبی می توانند تخمین بزنند. مشترکان با کاهش مصرف ده درصدی می‌توانند امتیاز دریافت کنند و استمرار در این امر می‌تواند شانس آن را برای دریافت جوایز بیشتر کند. دانش‌آموزان هم می‌توانند در پویشِ صرفه‌جویی در مصرف انرژی در برنامه شاد شرکت کنند تا جوایزی مثل تبلت و بسته اینترنتی ببرند.

به گفته رجبی به منظور راحتی شهروندان و سهولت در استفاده از جوایز پیش بینی شده در موارد کمک هزینه خرید، آنها می توانند خرید خود را هم به صورت حضوری و همه صورت اینترنتی انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران

نظر شما