شناسهٔ خبر: 66954603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

امام جمعه اردبیل: مردم کانون امر به معروف مخصوص نمایندگان تشکیل دهند

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها را خیانت بزرگ به ملت خواند و گفت: با کمال تأسف بخش مهمی از نمایندگان مجلس جدید هنوز از راه نرسیده با تمام توان به عزل و نصب‌ها وارد شده‌اند. 
به گزارش ایرنا، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل افزود: فقط ملت ما می‌تواند جلوی این‌ها را بگیرد چراکه دولت حریف این‌ها نمی‌شود. تا دولت حرف می‌زند، وزیر را زیر سؤال می‌برند و ده‌ها دردسر برای دولت درست می‌کنند. من مصرانه از ملت عزیز می‌خواهم که در برابر این خیانت بزرگ مدیریتی تماشاگر نباشند و برای جلوگیری از این امر، از همه دانشگاهیان، دانشجویان، عدالت خواهان، مطالبه‌گران، بازاریان، کسبه، روحانیت معظم، ائمه جمعه، خطبا و تریبون‌دار‌ها می‌خواهم که داد بزنند. 
عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: ملت عزیز اگر در انتظار حل مشکلات هستند، یقین داشته باشند که با عزل و نصب‌های سفارشی مشکل آن‌ها حل نمی‌شود و در مقابل بر مشکل اضافه خواهد شد. ملت بزرگ ما توجه کند که بخشی از نمایندگان به اقتضای طبیعت رقابت انتخاباتی ایران، مدیون اشخاصی شده‌اند و حالا ممکن است درصدد باشند که دین خود را از جیب ملت پرداخت کنند که اگر این فاجعه در یک نقطه قطع نشود، در آینده به طور یقین مدیریت منابع انسانی ما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. 
آیت الله عاملی ضمن گرامیداشت آغاز به کار مجلس شورای اسلامی افزود: در ایام شروع به کار دوره جدید مجلس شورای اسلامی، ملت ما دو مطالبه بسیار مهم از مجلس دارد؛ اول اینکه نقش خطیر در حل معضلات کشور به خصوص معضلات اقتصادی داشته باشد و دوم اینکه مجلسیان از وظایف اصلی و ذاتی خود خارج نشوند. 
‌خطیب جمعه اردبیل از مردم ایران در تمام استان‌ها خواست تا حلقه‌ها و کانون‌های امر به معروف و نهی از منکر مخصوص مجلس و مجلسیان تشکیل داده و دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها دخالت و استخدام‌های سفارشی آن‌ها را به طور کامل رصد کنند و در صورت مشاهده، اعتراض کرده و ساکت ننشینند. وی اظهار کرد: اگر این خواسته محقق شود، یقین داشته باشید که کشور در مدیریت منابع انسانی، در برداشتن گام‌های مهم به طرف عدالت و در رسیدن به رشد و توسعه، نفس حیاتی می‌کشد و بر این اساس، از دانشجویان، بسیجیان و فعالان و نخبگان سیاسی و اقشار فرهیخته می‌خواهم که در این خصوص وارد میدان شوند.

نظر شما