شناسهٔ خبر: 66954570 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان ارومیه خبر داد

احداث زیرگذر در محور ارومیه به سلماس با هدف رفع یکی از نقاط حادثه‌خیز این جاده

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: زیرگذر دسترسی به روستای کریم‌آباد از طریق جاده ارومیه به سلماس توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به منظور رفع این نقطه حادثه‌خیز و دسترسی اهالی منطقه به سمت دیگر جاده اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _جمعه یازدهم خرداد_ از احداث پروژه زیرگذر روستای کریم‌آباد واقع در جاده ارومیه به سلماس خبر داد.

وی در بازدید از عملیات عمرانی این پروژه که در راستای کاهش حوادث ناشی از تصادفات رانندگی آغاز شده است، افزود: زیرگذر دسترسی به روستای کریم‌آباد از طریق جاده ارومیه به سلماس توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی به منظور رفع این نقطه حادثه‌خیز و دسترسی اهالی منطقه به سمت دیگر جاده اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: جهت تسریع در اجرای طرح و رفع نقایص جاده دسترسی موقت جهت جلوگیری از توقف خودروهای عبوری دستورات لازم به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شد.

عماری امروز همچنین در تداوم بازدیدهای خود از پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان ارومیه از محل اجرای طرح احداث آب‌بند در بالادست منطقه شهید آبشناسان ارومیه بازدید کرد.

وی در این بازدید که با حضور مدیران دستگاه‌های متولی انجام گرفت، بر تسریع در روند اجرای این پروژه تأکید کرد.

عماری دستورات لازم برای تسریع در اجرای عملیات آبخیزداری در جهت کنترل آب‌های بالادست و پیشگیری از بروز خسارت سیل به شهر ارومیه را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، منطقه شهید آبشناسان ارومیه با توجه به وضعیت جغرافیایی و توپوگرافی خود در سال‌های گذشته در معرض سیلاب‌های گل آلود ناشی از بارندگی‌های شدید بوده است.

نظر شما