شناسهٔ خبر: 66952560 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

سید حسن نصرالله: پیروزی در این نبرد سرنوشت‌ساز است            

دبیرکل حزب الله با حمایت از مردم و نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که تجاوزات آمریکایی انگلیسی هرگز تاثیری بر مواضع ملت و نیروهای مسلح یمن نخواهد گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت شیخ علی الکورانی از  علمای لبنانی گفت تعهد شیخ کورانی به فلسطین از دریا تا نهر مطلق و تغییرناپذیر بود.

وی خاطر نشان کرد شیخ علی کورانی علاقه خاصی به یمن و وقایع آن در سال‌های اخیر داشته و به این وقایع امیدوار بوده‌است.

دبیرکل حزب الله در خصوص تحولات منطقه گفت : بر همبستگی خود با برادرانمان در یمن که روز گذشته در معرض تجاوزات وحشیانه آمریکایی انگلیسی قرار گرفتند و شمار زیادی از آنها شهید و زخمی شدند، تاکید می‌کنیم.

وی افزود سید عبدالملک بدرالدین الحوثی بر ثبات موضع یمن و تظاهرات گسترده مردمی در روز جمعه و هدف قرار گرفتن کشتی ها در دریاهای سرخ،  عرب و اقیانوس هند تاکید می‌کرد.

دبیرکل حزب الله گفت موضع یمن، واضح و شفاف  است، و تجاوزات آمریکایی  انگلیسی هر اندازه که باشد، هرگز تاثیری بر پشتیبانی و حمایت یمن از غزه نخواهد گذاشت.

سید حسن نصرالله در ادامه به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و پافشاری نتانیاهو و دیگر سران این رژیم بر جنگ و جنایات خود گفت: نتانیاهو همچنان در سایه سکوت کشورها و حکام آنها به جنگ نسل کشی در فلسطین و غزه ادامه می دهد، اما خون مظلومان فلسطین، جهان را بیدار کرده است.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد که جبهه مقاومت در لبنان به عملیات پشیبانی خود از نوار غزه که جزئی از نبرد است،  ادامه خواهد داد.

وی افزود پافشاری نتانیاهو نشان می دهد که وی در حال بردن امور رژیم صهیونیستی به سمت وضعیت بدتر است.

سید حسن نصرالله گفت آنچه آیزنکات عضو کابینه جنگی و رئیس اسبق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، وضعیت از هم فروپاشیده و از هم گسسته ارتش این رژیم را نشان می دهد.

وی  افزود باید به این نبرد در منطقه خود به عنوان نبرد وجودی و نبرد سرنوشت ساز نگاه کنیم.

دبیرکل حزب الله تصریح کرد پیروزی در این نبرد، اثرات و پیامدهای مثبتی در تمام سطوح بر منطقه خواهد گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: این نبرد، همانطور که به معنای آینده فلسطین است، به معنای آینده لبنان هم هست.

دبیرکل حزب الله ادامه داد که جبهه لبنان، جبهه پشتیبانی و بخشی از نبردی است که سرنوشت فلسطین، لبنان و منطقه را در سطح راهبردی بزرگ تعیین می کند.

وی در ادامه گفت باید به آنچه ژنرالها و مسئولان و شهرک نشینان رژیم صهیونیستی درباره لبنان می‌گویند، توجه کنیم، نه به آنهایی که چیزی از حقایق نمی‌دانند و یا حقایق را انکار می کنند.

نظر شما