شناسهٔ خبر: 66951557 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهبود وضع معیشت یکی از انتظارات مردم از دولت آینده

امام جمعه کیش گفت: انتظار مردم از دولت آینده بهبود وضع معیشت، افزایش اقتدار کشور و تقویت سرمایه‌های اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

بهبود معیشت یکی از انتظارات مردم از دولت آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز با قدردانی از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش، گفت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ خللی در امور کشور حاصل نشد و در انتخابات پیش رو هم مردم با حضور پرشمار خود موجب اعتلای انقلاب و نظام می‌شوند.

وی با بیان اینکه از گروه‌ها، احزاب و داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری انتظار می‌رود در فرایند تبلیغ و معرفی، همواره عزت و اقتدار ایران اسلامی را حفظ کنند، افزود: از دو قطبی کردن جامعه باید پرهیز شود و نباید با تخریب به دنبال معرفی خود یا نامزد مورد نظرمان باشیم، بلکه باید به معرفی برنامه‌هایی بپردازیم که راهگشای مسائل و مشکلات کشور است و مردم با آگاهی کامل، فرد شایسته را انتخاب کنند.

امام جمعه کیش، گفت: حفظ و افزایش سرمایه‌های اجتماعی، بازدارندگی فعال با افزایش اقتدار کشور، برقراری عدالت اجتماعی، کاهش فقر و توجه به معیشت مردم مهمترین مطالبه مردم از دولت آینده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز با تاکید بر اینکه در ایام انتخابات، نامزدها، جناح‌ها و طرفداران باید اخلاق و قوانین انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: مدیران فعلی هم باید تا آخرین لحظه به فکر انجام وظایف خود و کمک به حل مشکلات مردم باشند و نهاد‌ها و مردم هم همسو با دولت به توسعه کشور کمک کنند.

امام جمعه کیش با اشاره به نامه سوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان و دانشجویان آمریکا و غرب، افزود: در این نامه به تغییر موازنه سیاسی و نظامی در منطقه غرب آسیا به نفع جبهه مقاومت و اسلام، ایستادن دانشجویان غرب در سمت درست تاریخ، همراهی و همدلی با مردم مظلوم فلسطین، معرفی مفاهیم قرآنی و دعوت به دین اسلام و عدالت خواهی برای پایان دادن به ظلم صهیونیست‌ها و حامیانش و بیدار شدن وجدان مردم دنیا برابر ظلم مستکبران پرداخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز گفت: بیشتر کشور‌های جهان موافق تشکیل کشور مستقل فلسطین هستند و این دستاورد بزرگی برای مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت است.

وی افزود: این نامه همچون نامه امام راحل به گورباچف، در آستانه فروپاشی شوروی سابق، پیشبینی فروپاشی قدرت آمریکا و از بین رفتن رژیم صهیونیسیتی در آینده‌ای نزدیک است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز به ایام گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ١۵ خرداد اشاره کرد و افزود: شخصیت حضرت امام خمینی (ره) آمیخته‌ای از اراده پولادین و همت بلند، صراحت لهجه و صداقت، صفای روحانیت و هوشمندی و صلابت رهبری و عطوفت بود.

وی قیام ١۵ خرداد را قیامی جامع و کامل نسبت به نهضت تنباکو، مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت توصیف کرد که دارای ریشه‌های مذهبی و وابسته به نهضت عاشورا بود و منجر به انقلاب اسلامی مردم ایران شد.

امام جمعه کیش، انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی را شایسته‌ترین انتخاب بیان کرد که با ادامه دادن مسیر ارزش‌های انقلاب، همواره توانسته اند کشور را از تنگنا‌های سخت عبور داده و ایران اسلامی را در قله‌های صلابت، توسعه و ترقی حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز به شروع مجلس دوازدهم نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه مجلس در راس امور است و مصوبات آن موجب رشد و توسعه کشور می‌شود، گفت: نمایندگان مجلس علاوه بر رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود، باید برای رفع مشکلات کشور و اعتلای نظام و مصالح عمومی تلاش کنند.

وی گفت: مجلس انقلابی با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی باید زمینه ساز پیشرفت و وفاق ملی شود.

نظر شما