شناسهٔ خبر: 66825962 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت رئیس جمهور شهید در راه خدمت به خلق خدا

امام جمعه اهل سنت کیش گفت: ایران اسلامی با شهادت رئیس جمهور و همراهانش متاثر و غمگین شد و این غم بزرگ در ذهن ایرانیان ماندگار است.

صاحب‌خبر -

شهادت رئیس جمهور شهید در راه خدمت به خلق خدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شیخ یعقوب شمس در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان از آیت الله رئیسی به عنوان خادمِ دلسوز یاد کرد و گفت: رئیس جمهور در راه خدمت به خلق خدا به شهادت رسید و برای آسایش مردم از جان خود مایه گذاشت.

وی گفت: بزرگترین افتخار رئیس جمهورِ شهید که از او الگوی خدمت ساخت، خادمی اهل بیت علیهم السلام بود.

شیخ یعقوب شمس، تواضع و اخلاص، خدمت بی منت و سعه صدر را از ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و گفت: ایشان همیشه بین مردم بود و در حوادث مختلف مانند سیل و زلزله در مناطق روستایی، صعب العبور و بیابان‌ها به مردم به ویژه اقشار محروم جامعه خدمت می‌کرد.

امام جمعه اهل سنت کیش، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت الله رئیسی به عنوان عالمی برجسته و مجاهدی پرتلاش و خادم الرضا یاد کرد.

وی از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و عزاداری رئیس جمهور شهید و همراهانش تشکر کرد و گفت: مردم ایران همواره قدرشناس مسئولان خدمتگزار هستند.

شیخ یعقوب شمس، شهادت رئیس جمهور شهید، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در تبریز، وزیر امور خارجه کشورمان و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و از درگاه خداوند خواستار علو درجات را برای آنان خواستار شد.

نظر شما