شناسهٔ خبر: 66950510 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مسکو: اوکراین و متحدانش پاسخی ویرانگر دریافت خواهند کرد

معاون شورای امنیت روسیه امروز جمعه هشدار داد اوکراین و متحدانش در صورت استفاده از تسلیحات دوربرد علیه روسیه، پاسخی ویرانگر دریافت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: «اوکراین سابق و متحدانش در ناتو پاسخ چنان ویرانگری دریافت خواهند کرد که خود ائتلاف (ناتو) به راحتی نتواند در برابر کشیده شدن به درگیری مقاومت کند» معاون رئیس شورای امنیت روسیه دیمیتری مدودف این اظهارات را امروز جمعه در واکنش به اخبار درباره چراغ سبز آمریکا به اوکراین برای حمله به خاک روسیه بیان کرد.

به گزارش فارس، این مقام ارشد روس گفت که درگیری نظامی با غرب بر اساس بدترین سناریو در حال پیش رفتن است و بنابراین هیچ کس نمی‌تواند انتقال درگیری با غرب به مرحله نهایی خود را منتفی بداند.

خبرگزاری رویترز پیش‌تر به نقل از چهار مقام آمریکایی گزارش داد که رئیس‌جمهور این کشور بی‌سروصدا به کی‌یف اجازه استفاده محدود از تسلیحات ایالات متحده برای حمله به اهداف در داخل خاک روسیه را داده است.

رئیس‌جمهور سابق روسیه در واکنش به این گزارش‌ها افزود «کشور‌های غربی که گفته می‌شود استفاده از سلاح‌های دوربرد خود در خاک روسیه را تایید کرده‌اند باید به وضوح درک کنند که همه تجهیزات و متخصصان نظامی آن‌ها که علیه ما می‌جنگند، هم در خاک اوکراین سابق و هم در قلمرو کشور‌های دیگر در صورت انجام حمله از آنجا به خاک روسیه، نابود خواهند شد». مدودف همچنین کمک‌های نظامی کشور‌های ناتو به کی‌یف برای استفاده علیه روسیه را تشدید جدی درگیری خواند.

برچسب‌ها:

نظر شما