شناسهٔ خبر: 66950442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهباز شریف:

آقای رئیسی رئیس جمهور با بصیرت ایران بود

نخست‌وزیر پاکستان گفت: آقای رئیسی، رئیس جمهور با بصیرت ایران بود و ما از سفرشان به پاکستان، بسیار خوشحال شدیم.

صاحب‌خبر -

«شهباز شریف» نخست‌وزیر پاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: برادر فقید، آقای رئیسی، رئیس جمهور با بصیرت ایران بود و ما از سفرشان به پاکستان در ۲۲ آوریل امسال بسیار خوشحال شدیم. او به ما افتخار داد و از اسلام آباد، لاهور و کراچی دیدار کرد.

<div id="video-display-embed-code_11171826"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248553/11171826?width=600&height=350"></script></div>

شریف تصریح کرد: ما بحث‌های بسیار عالی و سازنده‌ای برای تقویت هر چه بیشتر روابط برادرانه بین ایران و پاکستان داشتیم و درباره همکاری آینده دو کشور در زمینه‌های تجاری، سرمایه‌گذاری، انرژی، فناوری اطلاعات، کشاورزی و بسیاری زمینه‌های دیگر، تبادل نظر کردیم.

نخست‌وزیر پاکستان گفت: متأسفانه فاجعه بزرگی روی داد و آقای رئیسی به همراه برادرمان حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و نیز استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، جانشان را در راه خدمت فدا کردند. این ضایعه بزرگی است.

شهباز شریف در پایان اظهار داشت: خداوند، آنان را به بهشت وارد کند و به خانواده‌ آنان صبر دهد تا این فقدان را تحمل کنند. مردم و دولت پاکستان به مردم ایران تسلیت می‌گویند و ان‌شاءالله، دوستی بین دو کشور ادامه یابد.

نظر شما