شناسهٔ خبر: 66949792 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انتشار نسخه تحریف شده از قرآن در یک اپلیکیشن

یک شرکت مستقل در سرزمین‌های اشغالی یک اپلیکیشن قرآنی را منتشر کرده که شامل نسخه‌ای از قرآن کریم، مملو از آیات نادرست و تحریف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از صباح،  به گفته یکی از کاربران، نسخه‌ای از قرآن کریم که در این اپلیکیشن ارائه شده، حاوی آیات نادرست و تحریف شده است؛ علاوه بر این شماری از آیات در این قرآن حذف شده و تعدادی از کلمات نیز در برخی از آیات تغییر یافته است.  

به گفته این کاربر این تغییرات به شکلی بوده است که جز حافظان قرآن کسی آن را تشخیص نمی‌دهد. شماری دیگر از کاربران نیز خواهان حذف این اپلیکیشن و اطلاع رسانی درباره آن شده‌اند. 

پیشتر بسیاری از صاحب‌نظران و مراکز اسلامی نسبت به توطئه رژیم صهیونیستی برای تحریف قرآن و آموزه‌های دینی از طریق ابزارهای نوین و همچنین مراکز دانشگاهی و پژوهشی هشدار داده‌اند.

علاوه بر این، حذف برخی از محتواها در نظام آموزشی کشورهای اسلامی که مبنای آنها مقابله با رژیم صهیونیستی است، همواره یکی از مهم‌ترین پیش‌شرط‌های این رژیم برای عادی‌سازی روابط با این کشورها بوده است. بسیاری از صاحب‌نظران پیشتر در مورد چنین تغییراتی در کتاب‌های درسی شماری از کشورها از جمله امارات هشدار داده بودند.  

برخی دیگر نیز  تأسیس دانشگاه مطالعات اسلامی در تل آویو را بخشی از برنامه رژیم صهیونیستی برای تحریف آموزه‌های اسلامی و همچنین دامن زدن به اختلافات میان مسلمانان به منظور بهره‌برداری سیاسی از سوی این رژیم توصیف کرده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما