شناسهٔ خبر: 66949273 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

عملیات موشکی یمن علیه ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور

نیروهای مسلح یمن از عملیات نظامی خود با هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» در دریای سرخ با تعدادی موشک بالدار و بالستیک انجام خبر داد.  نیروهای مسلح یمن از عملیات نظامی خود با هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» در دریای سرخ با تعدادی موشک بالدار و بالستیک انجام خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا؛ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که در چارچوب پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس و در ادامه پیروزی بر ظلم و ستم مردم فلسطین، نیروی موشکی و نیروی دریایی ارتش یمن دست به اقدام مشترک زدند.

نیروهای مسلح یمن از عملیات نظامی خود با هدف قرار دادن ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» در دریای سرخ با تعدادی موشک بالدار و بالستیک انجام خبر داد. 

در این بیانیه آمده است که نیروهای مسلح یمن از پاسخ مستقیم و فوری به هر تجاوز جدید به خاک یمن با هدف قرار دادن همه منابع تهدید و همه اهداف متخاصم آمریکایی و انگلیسی در بحرین، دریاهای سرخ و عرب تردید نخواهند کرد.

نیروهای مسلح یمن همچنین تائید کرد که جنایات تجاوزگری آمریکا و انگلیس مانع از انجام وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال مردم فلسطین نخواهد شد و عملیات آنها تا پایان تجاوز و محاصره مردم مظلوم فلسطین ادامه خواهد داشت. در نوار غزه برداشته شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما