شناسهٔ خبر: 66947963 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری

دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری امروز یازدهم خردادماه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، امروز فرصت دارند با مراجعه به وزارت کشور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کنند.

روز گذشته سعید جلیلی، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرتعلی حشمتیان و محمدرضا صباغیان با حضور در ستاد انتخابات ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

وزیر کشور پیش از این اعلام کرده که فرصت ثبت‌نام در انتخابات ۵ روز، تاییدصلاحیت‌ها ۷ روز و زمان تبلیغات ۱۵ روز است. انتخابات  ریاست‌جمهوری نیز هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

نام‌نویسی احمدی‌بیغش در انتخابات ریاست‌جمهوری

محمود احمدی‌بیغش از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نام‌نویسی کرد.

احمدی بیغش پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: امید دارم اگر خدمتگزار مردم شدم بتوانم به آنچه که در قانون اساسی آمده عمل کنم.

این کاندیدای انتخابات تاکید کرد: اگر به ۳۰ اصل قانون اساسی که اختصاص به وظایف قوه مجریه، رئیس‌جمهور و وزرا دارد، به طور واقعی عمل شود قطعا پاسخ همه خواسته‌ها داده خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات افزود: آقایان محمدرضا صباغیان بافقی، مصطفی کواکبیان، عباس مقتدایی، قدرت‌علی حشمتیان، سعید جلیلی و علی لاریجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات ریاست جمهوری نام‌نویسی کردند.

وی بیان کرد: اگر ایرانیان خارج از کشور قصد دارند در انتخابات  ثبت نام کنند، می‌توانند به وسیله وکیل خود و با مدارک ثبت نام کند.

اسلامی گفت: قاعده خوب دیگر امسال آن بود که همه نامزد‌ها از یک در و راه ورودی برای ثبت‌نام حاضر می‌شوند و این نشان از تفاوت نگذاشتن میان نامزد‌ها است.

نظر شما