شناسهٔ خبر: 66947941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی :

شهید جمهور الگویی تمام عیار در رفع مشکلات بود

استاندار خراسان شمالی گفت: آیت الله سیدابراهیم رییسی، الگویی تمام عیار برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد در یادواره ۳۳ شهید روستای چخماقلو گفت: شهید جمهور اقدامات ارزشمندی را در نقاط مختلف کشور برای محرومیت زدایی انجام دادند که هیچگاه فراموش نخواهد شد.
وی گفت: گفتمان رئیس جمهور شهید، در خارج از مرز‌ها نیز تجلی یافت و در حادثه برای ایشان جمعیت زیادی در جهان متاثر شدند و اعلام عزای عمومی کردند.
استاندار افزود: خستگی برای این رییس جمهور مردمی معنایی نداشت و همواره رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت کاری خود داشت.

حسین نژاد اضافه کرد: ایشان از طرح‌های گوناگون بازدید می‌کردند و با مردم دیدار می‌کردند، مدیران نیز باید برای رفع مشکلات مردم از رییس جمهور شهید الگو بگیرند.
استاندار با بزرگداشت یاد تمام شهیدان، افزود: دشمنان هیچ گاه در طول تاریخ دست از توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی برنداشته اند و بهائی که برای موضوعات مختلف در نظام جمهوری اسلامی داده شده بسیار زیاد است.
وی اتفاقات در دوره رژیم شاهنشاهی، تبعیض طبقاتی، تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون و ... که اوج ذلت بود را برشمرد و گفت: در مقابل انقلاب امام خمینی (ره) که انقلاب ارزش و برگشت به دین داری بود به پیروزی رسید.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن همواره با حرکت نرم به دنبال کم کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دور کردن مردم از این آرمان‌های است و رئیس جمهور شهید با بازگشت به آرمان‌ها این ارزش‌ها را در بین مردم احیا کرد و باید ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید باشیم.
وی در ادامه تاکید کرد: مشکلات احصا شده حوزه‌های مختلف عمرانی، برق رسانی، آبرسانی و... توسعه‌ی مورد نیاز این منطقه با کار کارشناسی فرمانداران و بخشداران به سرعت اجرایی شود.

<div id="video-display-embed-code_11173057"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248419/11173057?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما