شناسهٔ خبر: 67449392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 معاون استاندار آذربایجان غربی مشکلات ۲ واحد تولیدی در ارومیه را بررسی کرد

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: مشکلات ۲ واحد تولیدی و صنعتی ارومیه در بازدید یکشنبه های حمایت از تولید بررسی شد.

صاحب‌خبر -

جواد کرمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکصدو بیستمین یکشنبه های حمایت از تولید ضمن بازدید از ۲ شرکت آب معدنی ارومیه مشکلات این واحدها و راهکار رفع آنها بررسی شد.

وی اضافه کرد: عمده ترین مشکلات این مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در زمینه های تامین اجتماعی، آب منطقه ای و راهداری و حمل و نقل جاده ای بود که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش ایرنا نشست سرمایه گذاری نیز به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در ادامه یکشنبه های حمایت از تولید برگزار شد.

 معاون استاندار آذربایجان غربی مشکلات ۲ واحد تولیدی در ارومیه را بررسی کرد

در این نشست چهار طرح سرمایه گذاری که دارای مشکلاتی در مراحل آغاز سرمایه گذاری بودند بررسی و برای برطرف کردن موانع آنها اقداماتی برای دستگاه های اجرایی در نشست تعریف و مقرر شد تا انجام شود.

همچنین یکی از طرح ها که زمین آن پیش از این اختصاص یافته بود بررسی شد و اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارشی از پیشرفت فیزیکی طرح ارائه کرد و با توجه به پیشرفت فیزیکی کمتر از حد انتظار مقرر شد سرمایه گذار با توجه به مهیا شدن تمام امکانات مورد نیاز سرعت بیشتری به کار دهد.

نظر شما