شناسهٔ خبر: 66947767 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قزوین؛

طرح قرار دوازدهم ۱۴۰۳، با هدف توزیع کتاب و وسایل تفریحی به کودکان کم برخوردار برگزار می شود

حجت الاسلام کریمی:طرح قراردوازدهم با محوریت تهیه وتوزیع کتاب های مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان وهمچنین وسایل سرگرمی، اسباب بازی، دوچرخه جهت اهدا به کودکان کم برخوردار در روز شنبه ۱۲خردادماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

قزوین_ حجت‌الاسلام مرتضی کریمی رئیس اوقاف و امورخیریه شهرستان قزوین در گفتگو با بسیج، طرح قرار دوازدهم را طرحی برای تبدیل سرمایه دینی مردم به عمل صالح برشمرد و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه گفت: طرح قرار دوازدهم براساس سرمایه دینی مردمی و محبت و عشق عمومی به امام دوازدهم (عج) بنا شده است.

 وی ادامه داد : از این سرمایه گران‌بها باید در راستای عمل صالحی همچون خدمت به افراد کم‌برخوردار، محرومیت‌زدایی و خدمتی نیابتی از امام زمان (عج) بهره برد و مقام معظم رهبری در همین زمینه فرموده‌اند، از سرمایهٔ ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید. 

 وی همچنین خبر از برگزاری طرح دوازدهم خرداد ماه ۱۴۰۳ در سطح شهرستان قزوین داد و اظهار داشت: قرار دوازدهم، طرحی است به نام و یاد امام دوازدهم که در دوازدهم هر ماه نتیجه تلاش مهدی یاوران را به ثمر نشانده و به محرومان و افراد کم‌برخوردار خدماتی ارائه می‌کند. این طرح بر آن است تا از سویی یاد و نام امام زمان (عج) را در جامعه منتشر کند و از سوی دیگر فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت و یاد و نام امام دوازدهم علیه‌السلام را ترویج و زمینه حضور همگانی را در این خدمت مقدس فراهم کند.

وی اضافه کرد: این طرح با محوریت تهیه و توزیع کتاب های مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین تهیه و توزیع وسایل سرگرمی اسباب بازی دوچرخه و... ویژه کودکان و نوجوانان به کودکان کم برخوردار در روز شنبه ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

نظر شما