شناسهٔ خبر: 66947738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نایب رئیس فدراسیون والیبال ضمانت کرد و گرفتار شد!

رئیس فدراسیون والیبال گفت: پسر دایی آقای مرادی با ضمانت ایشان، وامی از یک بانک ایرانی در امارات گرفته و اقساط این وام پرداخت نشده و او گرفتار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میلاد تقوی در مورد شرایط تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌های 2024 گفت: تیم ملی با بیماری کم توجهی روبه‌رو بود و به نظر می‌رسید برد و باخت برای ملی‌پوشان اهمیتی ندارد. تیم ملی متاسفانه به جایی رسیده بود که اعتماد به نفس نداشت و ار نظر روانی اصلا آماده نبود.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: مسائل فنی، مشکل تیم ملی نبود بلکه بازیکنان از نظر ذهنی برای بازی آماده نبودند و نمی‌توانستند بجنگند. بازی‌ مثل آرژانتین را حتی در یک بازی از لیگ ملت‌های سال قبل ندیدیم! تیمی که به باختن عادت کرده، خیلی سخت است که از این رخوت خارج شود. من اشک و گریه بازیکنان را در برزیل دیدم. آنها از خجالت، جواب تماس اعضای خانواده خود را هم نمی‌دادند.

تقوی در مورد اینکه آیا اردوهای تیم ملی دیر آغاز شد، گفت: باید خودمان را کشورهای پیشرفته و سطح والیبال جهان مقایسه کنیم. اردوهای کدام کشور مطرح در والیبال، زودتر از ایران آغاز شد؟

او به انصراف برخی بازیکنان مطرح از بازی برای تیم ملی اشاره کرد و گفت: به نظر من، کسی که برای مردمش بازی نکند، اصلا بهتر است که والیبال بازی نکند. مطرح کردن این صحبت‌ها درست نیست ولی بازیکنی داشتیم که پیش من آمده و خواسته در ترکیب اصلی نباشد چون تحمل فشار روانی بازی را نداشته است. آنها در واقع نمی‌خواستند مقصر باخت‌های تیم ملی قلمداد شوند. مردم به تیم ملی فرصت دهند؛ اگر تغییری در روند بازی و نتایج حاصل نشد، قطعا نسلی جوان را به تیم ملی تزریق و از آنها می‌کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: تا سال 2025 در لیگ ملت‌ها حضور داریم. ایران، تیم جوانانی دارد که قهرمان جهان شده است و تشکیل تیم ملی «ب» از این بازیکنان در دستور کار ما قرار دارد.

تقوی در مورد غیبت طولانی مدت وحید مرادی، نایب رئیس فدراسیون و عدم بازگشت به ایران پس از سفر به امارات گفت: دخالت در مسائل شخصی افراد، خلاف قانون و انسانیت است ولی در این مدت‌، آنقدر در این مورد صحبت شده که من از آقای مرادی اجازه گرفتم تا در کمال تاسف، مشکل او را بازگو کنم. پسر دایی آقای مرادی با ضمانت ایشان، وامی از یک بانک ایرانی در امارات گرفته و اقساط این وام پرداخت نشده و او گرفتار شده است. خانواده آقای مرادی در ایران هستند و او مشغول برطرف کردن مشکل در امارات است.

انتهای پیام/

نظر شما