شناسهٔ خبر: 66946943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

والدین متقاضی سرویس مدارس برای ثبت نام به سامانه «سپند» مراجعه کنند

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از والدین متقاضی سرویس مدارس در خواست کرد تا پایان خرداد برای ثبت نام در سامانه «سپند» اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

مرتضی ضامنی در تشریح روند ثبت نام سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید گفت: ثبت نام سرویس مدارس از ابتدای خرداد آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به اصلاح آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی که سال گذشته در دولت انجام شد این رویکرد به وجود آمد که بحث حمل و نقل دانش آموزی از تکالیفی است که برعهده شهرداری هاست و حتی المقدور آموزش و پرورش ورودش در این بخش کم شود تا مدیریت و برنامه ریزی هرچه بهتری تحت درخواست والدین که متقاضی استفاده از سرویس مدارس هستند، برای سال تحصیلی آینده محقق شود.

وی ادامه داد: والدین در این فرصت یک ماهه یعنی از ابتدا تا انتهای خرداد سال جاری می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند تا شهرداری ها تدارک لازم را ببینند و خودروهای لازم را تهیه کنند و والدینی که در مدت تعیین شده ثبت نام خود را انجام ندهند و درخواستشان را در سامانه سپند ثبت نکنند نباید انتظار داشته باشند در ابتدای مهرماه بتوانند از سرویس مدرسه برخوردار باشند.

وی تأکید کرد: در سامانه سپند این ثبت نام تا پایان خرداد ادامه دارد و متقاضیان باید توجه داشته باشند که ثبت نام رایگان است و وجهی برای ثبت نام دریافت نمی شود؛ لذا حتما باید انجام شود که کمک می‌کند در هر شهر شهرداری مربوطه بتواند خودرو و ناوگان لازم را بر اساس تقاضا و مسیرهای تقاضا و نیاز در این مدت باقی مانده تا شروع سال تحصیلی جدید تدارک ببیند و به گونه‌ای عمل شود که والدین در ابتدای مهرماه بدانند سرویس مدنظر کدام خودروست و با آسودگی خاطر بتوانند فرایند سرویس مدرسه را با ناوگان مجازی که شهرداری ترتیب می دهد انجام دهند.

سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» با آدرس https://irtusepand.ir تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام سرویس مدارس در دسترس والدین متقاضی سرویس مدارس خواهد بود.

نظر شما