شناسهٔ خبر: 66944031 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تابستان نگران‌کننده لیورپول: عربستانی‌ها در کمینند!

باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان تابستان امسال به دنبال جذب بازیکن از لیورپول هستند. لوئیس دیاز و جو گومز در کنار چند ستاره دیگر در لیست خرید آنها قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  "ورزش سه"، از زمستان ۲۰۲۳، لیگ حرفه‌ای عربستان با جذب بازیکنان بزرگ در تلاش است تا خود را مطرح کند. مدیرعامل این لیگ، مایکل امنالو، صراحتا اعلام کرده قصد دارد بازیکنان «استثنایی» در اوج آمادگی را برای فصل بعد به خدمت بگیرد. بر همین اساس، دیلی میل گزارش داده که دیاز و گومز از لیورپول در صدر لیست خرید آن‌ها قرار دارند.

گومز و دیاز در دوران خداحافظی یورگن کلوپ از لیورپول، عملکرد درخشانی داشته‌اند و مدیران سعودی بر این باورند که به دلیل خروج این سرمربی آلمانی، ممکن است بتوانند این زوج را از بندر مرسی‌ساید جدا کنند.

همچنین تلاش‌هایی برای آوردن محمد صلاح و آلیسون بکر به خاورمیانه در این تابستان در حال انجام است. صلاح تابستان گذشته به‌عنوان هدف اصلی و خرید بزرگ تابستانی لیگ حرفه‌ای عربستان در نظر گرفته شده بود، اما هیچ توافقی حاصل نشد.

لیورپول قبل از فکر کردن به فروش تابستانی، باید با سرمربی آینده، آرنه اسلوت، مشورت کند. علاوه بر این، به احتمال زیاد قرمزها یک بار دیگر همان تاکتیکی را که قبلا داشتند به کار خواهند گرفت و با بالا بردن قیمت بازیکنان خود، علاقه‌مندی‌ها را از بین ببرند.

نظر شما