شناسهٔ خبر: 66943473 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهمترین وظیفه ستاد ارتحال ترویج نگاه و بینش امام(ره) در بین مردم است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تنها وظیفه این ستاد نیست، بلکه از مهمترین وظایف این ستاد ترویج نگاه و بینش امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها، مدارس و در بین همه آحاد مردم است.

صاحب‌خبر -

محمد کرمی با گرامی داشت نام و یاد شهیدان خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی اظهار کرد: باید نگاه و بینش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گسترش داده شود، چرا که با تقویت نگاه توحیدی در هیچ زمینه‌ای مشکلی نخواهیم داشت همانطور که شهدای راه خدمت نیز این نگاه را داشتند و در راه خدمت به مردم شبانه روز سر از پا نمی شناختند.

کرمی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام حسین (ع) و راه قیام عاشوراست و فرزندان این مرز و بوم جانانه پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

وی بیان کرد: در واقعه عاشورا اوج عزت، آزادگی و  بندگی خداوند متعال را می‌توان مشاهد کرد.

استاندار همچنین در ادامه با اشاره به نگاه و بینش شهدای دوران دفاع مقدس گفت: شهدای انقلاب اسلامی ایران نیز در مسیر شهدای کربلا گام برداشته بودند.

کرمی تاکید کرد: نماز رمز بندگی است و وقتی مراسم برای امام حسین(ع) برگزار می‌شود به بیان سبک زندگی این امام بزرگوار پرداخته می‌شود.

وی بیان کرد: شهید جمهور ، آیت‌الله رئیسی با تلاش مداوم و خستگی‌ناپذیرش برای مردم خدمت می‌کردند.

کرمی تصریح کرد: کسی که به خدا دل سپارد و در مسیر بندگی او قرار بگیرد خداوند خریدارش می‌شود.

وی اذعان کرد: همه عالم در ید قدرت الهی است و انقلاب اسلامی جزو هدایت‌ها و عنایت‌های الهی است و دست یابی به رضایت الهی با چیزی در این عالم قابل مقایسه نیست.

استاندار بیان کرد: دولت آیت الله رییسی توجه ویژه‌ای به استان سیستان و بلوچستان داشت. ما شاهد بودیم که پروژه آب شیرین کن ظرف مدت ۶ ماه اجرایی شد در حالی که پروژه مشابه آن در استان بوشهر ۶ سال طول کشید تا اجرایی شود.

استاندار تصریح کرد: باید تحرک مناسبی در عرصه‌های مختلف در بین جوانان به وجود بیاید و وارد عرصه کار و فعالیت شوند.

کرمی بر تشکیل شرکت‌های تعاونی‌تاکید کرد و افزود: با همکاری هم در تشکیل تعاونی‌ها باید تلاش کنیم.

 وی با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین افزود: هماهنگی در برپایی موکب باید مورد توجه مسئولان باشد.

استاندار تاکید کرد: امسال شاهد افزایش جمعیت به خصوص از کشورهای همسایه برای حضور در این پیاده روی عظیم خواهیم بود.

کرمی با اشاره به اقدامات زیرساختی و حمل و نقلی در سطح استان تصریح کرد: باید آمادگی و برنامه‌ریزی لازم در زمینه حمل و نقل و زیرساخت‌ها را داشته باشیم.

نظر شما