شناسهٔ خبر: 66942865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

طرح پارک بان در گناباد مجددا راه اندازی می‌شود

طرح «پارک‌بان» برای کنترل ترافیک در گناباد به تصویب رسید

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد گفت:‌ اجرای طرح «پارک‌بان» و یا «پارک حاشیه‌ای» در معابر عمومی روز چهارشنبه به تصویب شورای ترافیک این شهر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بسیج استان خراسان رضوی از گناباد ، ابوالفضل شاکری روز چهارشنبه در جلسه شورای ترافیک گناباد افزود:‌ طرح پارک بان با هدف کاهش معضل ترافیک در محدوده مرکزی و معابر عمومی پرتردد این شهر از تیرماه سال جاری اجرا می شود.

وی ادامه داد:‌ پیمان‌کار اجرای طرح پارک بان در گناباد مشخص شده و با جذب نیرو و ایجاد زیرساخت‌های لازم و نصب تابلو و خط کشی معابر عمومی مورد نظر به مرحله اجرا گذارده می‌شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد تصریح کرد:‌ طرح مزبور در خیابان «سعدی و حدفاصل میدان امام خمینی (ره)‌ تا ابتدای بلوار پاسداران» مرحله به مرحله و به صورت تدریجی اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی گناباد نیز گفت:‌ ترافیک در خیابان‌های مرکزی این شهر و از جمله حد فاصل میادین امام خمینی (ره) و غدیر، خیابانهای سعدی و ناصر خسرو و پارک تعداد زیاد وسایل نقلیه در حاشیه این خیابان‌ها بر دامنه مسایل و مشکلات شهروندان افزوده است.

سرهنگ علی رجبی تصریح کرد:‌ تعدادی از کاسبان و یا برخی از شهروندان بدون توجه به تابلوهای "پارک ممنوع" وسایل نقلیه خود در این محدوده و یا به صورت دوبله پارک می کنند که باید در کنار اهتمام جدی به جریمه این دسته خودروها طرح پارک بان با مصوبه شورای ترافیک و به وسیله شهرداری گناباد اجرا شود.

وی افزود: مساله ترافیک در معابر عمومی محدوده مرکزی شهر گناباد اکنون از معضل، فراتر رفته است و باید از آن به عنوان بی انضباطی ترافیکی یاد کرد.

فرمانده انتظامی گناباد گفت:‌ فرماندهی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با بهره گیری از همه ظرفیت های خود از اجرای طرح پارک حاشیه ای به عنوان یک نیاز مهم در کاهش معضل ترافیک این شهر حمایت می‌کند.

رجبی از مسوولان خواست بدون توجه به مسائلی که ممکن است خللی در روند اجرای طرح پارک حاشیه ای ایجاد کند، طرح مزبور را با قوت آغاز و آن را ادامه دهند.

اجرای طرح پارک‌بان در گناباد ضروری است

شهردار گناباد هم گفت:‌ اجرای طرح پارک حاشیه ای به عنوان یک نیاز مهم در کاهش معضل ترافیک در این شهر از سالهای گذشته مطرح بوده ولی به دلیل برخی مسائل و مشکلات اجرا نشده بود.

نظر شما