شناسهٔ خبر: 67514486 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳ "روز شهرداری ها و دهیاری ها"

فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳ "روز شهرداری ها و دهیاری ها" پیامی صادر کرد. فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۳ "روز شهرداری ها و دهیاری ها" پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام به شرح ذیل است:

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از مهمترین نهادهای تصمیم گیر و تصمیم‌ساز همواره به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی به مردم و اثرگذاری در مسائل عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بوده‌ و هستند که در کنار هم‌افزایی و همدلی با مدیران استان و شهرستان در برهه های حساس سیاسی و مخصوصا انتخابات سبب ایجاد روحیه امید برای آحاد جامعه و شور و نشاط انتخابات شده‌اند.

ان شالله به لطف خداوند در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دعوت حداکثری مردم در شهرها و روستاها قدم موثری در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بردارند.

خادمین مدیریت شهری و روستایی مردم، همواره در سطح شهرستان با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید، جامعه را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اینجانب ؛ بدین وسیله این روز را به شهرداران و دهیاران خدوم شهرستان شهریار و خانواده بزرگ شهرداری ها و دهیاری ها تبریک عرض نموده ، از زحمات بی شائبه و بی منت شهرداران و دهیاران تلاشگر و زحمتکش در شهرها و روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر میکنم و از درگاه پروردگار متعال، تندرستی و توفیق روزافزون این عزیزان را خواستارم.

علیرضا فاتحی نژاد 
فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان شهریار

 

انتهای پیام/

نظر شما