شناسهٔ خبر: 66942421 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نماینده جریان رائفی پور در مجلس: دولت رئیسی از مدیران دولت روحانی مشورت می گرفت /باید آنها کنار گذاشته شوند

منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت های مجلس دوازدهم، پیگیری قطع سلطه دلار بر کشور است چون مقصر اصلی تورم وگرانی ،نقش این ارز خارجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران غضنفری منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفتگو با اقتصاد۱۰۰ افزود: مقام معظم رهبری چندین سال است که از مسئولین خواستند که سلطه دلار براقتصاد کشور را قطع کنند اما متاسفانه تا الان این اقدام صورت نپذیرفته و همچنان برمعیشت روزانه مردم تاثیر گذاراست.

این نماینده نزدیک به طیف شریان (رائفی پور) در خصوص ویژگی دولت چهاردهم و کابینه اقتصادی تصریح کرد:دولت باید مشاورین به جا مانده از دولت قبل را تغییر دهد،متاسفانه بخشی از بدنه مدیریتی و کارشناسی دربخش اقتصادی دولت شهید رئیسی از کسانی هستند که از کابینه حسن روحانی باقی مانده اند و با همان تفکرات وباورهای غرب گرایانه ،با سوء گیری به دولت آقای رئیسی جهت و خط می دادند لذا این افراد باید تغییر کرده و کسانی که رویکرد انقلابی و مردمی دارند به جای آنها نقش ایفا کنند.

وی درمورد ارائه آمار نادرست از سوی دولت تاکید کرد:مشورت های نادرست دربخش کارشناسی و مدیریتی میانی که از گذشته باقی مانده، رویکردهای ناصحیح و آمارهایی نادرستی را به مسئولین ارائه و القاء می کرد که فلان کار منجر به نتایج مثبت شده، درحالیکه این گزارشات اعتباری نداشته وباید تغییر کند.

۲۷۲۱۹

نظر شما