شناسهٔ خبر: 66942117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران:

موزه دفاع مقدس مازندران قطب گردشگری اسلامی است

«حسین زاده» با اشاره به بازسازی عملیات والفجر هشت در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران از این مجموعه به عنوان قطب گردشگری اسلامی یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسین دهقان» رئیس بنیاد مستضعفان امروز با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به یادمان هشت شهید گمنام این مجموعه ادای احترام کرد و سپس در جلسه‌ای که با حضور سردار سرتیپ پاسدار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه منطقه غدیر در شمال کشور، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار کمیل کهنسال فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت در مسجد فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، حضور یافت.

سرهنگ پاسدار «محمدعلی حسین‌زاده» جانشین مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در این جلسه با اشاره به بازدید اخیر رئیس جمهور شهید از این مجموعه عنوان کرد: در این سفر ضمن بازدید از موزه دفاع مقدس مازندران در محضر خانواده‌های معظم شهدا حضور یافت و پس از سه روز به شهادت رسید.

وی بیان کرد:  این مرکز در ۶۰ هکتار در حال ساخت است که ۳۶ هکتار مساحت آبی است و ۲۴ هکتار عرصه خاکی در دو طرف رودحانه تجن قرار دارد.

به گفته سرهنگ حسین زاده اجرای برخی از المان‌های دفاع مقدس و بازسازی عملیات والفجر هشت در این مرکز در حال انجام است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران محل عبور ۴۰ میلیون گردشگر و زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و قطب گردشگری اسلامی است و نیازمند توجه و عنایت ویژه است.

انتهای پیام/

نظر شما