شناسهٔ خبر: 66940771 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساختار فصل گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه حفظ می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در تلاش هستیم ساختار فصل گذشته تیم را نگه بداریم و یک تیم جوان و بومی راراهی لیگ برتر ۱۴۰۳ خواهیم کرد تا از جایگاه والیبال ارومیه دفاع کنیم.

صاحب‌خبر -

ساختار فصل گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه حفظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  احد یوسفی، در برنامه زنده رادیویی شهریمیز صدای مرکز آذربایجان‌غربی با تسلیت شهادت شهدای خدمت و گرامیداشت یاد و خاطره آن‌ها اظهار کرد: در هفته گذشته همچنین مراسم ششمین سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه فقید ارومیه با شکوه خاصی برگزار شد و شهروندان نیز به طور گسترده در این مراسم حضور پیدا کردند.

وی افزود: از شهروندان و گروه‌های مختلف برای تشکیل برنامه‌های مربوط به یادبود شهدای خدمت نیز تشکر و قدردانی می‌کنم که در اکثر محلات شهر شاهد آن بودیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص تیم‌داری شهرداری در حوزه والیبال گفت: بعد از اتمام لیگ پیگیر تداوم تیم‌داری والیبال برای شهرداری ارومیه بودیم، چرا که مجوز دوساله از سوی وزارت کشور در پایان سال ۱۴۰۲ به اتمام رسیده بود و پس از پیگیری‌ها این مجوز از وزارت کشور به استانداری و سپس به مدیریت شهری ابلاغ شد.

یوسفی تصریح کرد: در تلاش هستیم ساختار فصل گذشته تیم را نگه بداریم و حتی در سال‌جاری نگاه بومی‌تر داشته باشیم و از ظرفیت بازیکنان جوان و آینده‌دار استفاده کنیم.

وی با اشاره به موفقیت‌های تیم‌های پایه شهرداری ارومیه عنوان کرد: سال گذشته تیم‌های جوانان و نوجوانان شهرداری قهرمان کشور شدند که طی سالیان گذشته بی‌سابقه بود و این نشانگر وجود استعدادهای برتر در تیم‌های پایه است که والیبال کشور و ارومیه طی سال‌های به آن‌ها نیاز خواهد داشت.

یوسفی ادامه داد: از این رو با حفظ ساختار تیم فصل قبل و استفاده از ظرفیت جوان تیم‌های پایه و همچنین جذب افرادی که باتجربه‌های والیبال ارومیه و کشور شناخته می‌شوند یک تیم جوان و بومی را راهی لیگ برتر ۱۴۰۳ خواهیم کرد تا از جایگاه والیبال ارومیه دفاع کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: جایگاه و اعتبار والیبال ارومیه قهرمانی لیگ برتر را می‌طلبد و نباید انتظارات را از این حد پایین‌تر بیاوریم و در تلاش هستیم با جوان‌گرایی تیم والیبال شهرداری ارومیه به تقویت تیم ملی هم کنیم، چرا که همواره ساختار اصلی تیم ملی والیبال از بازیکنان ارومیه‌ای شکل می‌گیرد.

یوسفی با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص اجرای جشنوراه‌های مختلف فرهنگی ورزشی در ایام تابستان و برگزاری جشنواره‌های محلات در سطح مناطق پنج‌گانه شهر تصریح کرد: همچنین جشنواره سیب و انگور و جشنواره بازی‌های بومی محلی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و از سویی با توجه به اینکه بخشی از تابستان مصادف با ایام محرم خواهد بود برای این ایام نیز اقدامات متناسب را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: فرهنگسراهای شهرداری ارومیه هم در بحث تدارک پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و همچنین بانوان محلات و هم در برگزاری جشنواره‌های مختلف محله‌ای در سال‌جاری تابستان پرکاری را خواهند داشت و شهروندان می‌توانند از این ظرفیت‌های بزرگ در محلات مختلف شهر بهره‌مند شوند.

نظر شما